امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

استفاده از ایده‌های خلاقانه دانشجویان در رسانه ملی

مشاهده ۲۶۱
۱۴۰۱/۰۹/۲۹- ۱۳:۲۰

حجت الاسلام طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای گلستان در این دیدار، با اشاره به اینکه باید به شکل جدی ارتباط بین رسانه و دانشگاه پیگیری شود و دانشجویان خلاء های موجود را پر کنند گفت: رسانه ملی با رویکرد جدید سازمان برای ایجاد موج رسانه‌ای در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند همکاری دانشگاه‌ها و دانشجویان در تولید برنامه‌هاست.

شکری نیا در ادامه انسان سازی و احیای فرهنگ اسلامی را از اهداف و ماموریت های مشترک سازمان صداوسیما و دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: همین امر همکاری این دو نهاد علمی فرهنگی و تولید برنامه فاخرو فرهنگی را می طلبد.

وی پیشرفت و توسعه استان را یکی از مهمترین اهداف رسانه ملی و استانی عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه استانی همواره تلاش دارد تا در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش های مختلف قدم بردارد و در این راه توجه به مراکز آموزشی و علمی، پژوهشی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیر کل صداوسیما با اشاره به ضرورت توجه به سبک زندگی اسلامی – ایرانی و نقش رسانه ملی در ترویج این سبک زندگی گفت: بی شک ایده‌های خلاقانه رسانه ای جوانان و دانشجویان می تواند در توسعه استان کمک کند و به دنبال اعمال ایده‌های نو و خلاقانه در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی هستیم.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن قدردانی از مدیر کل صدا و سیما با اشاره به مهمترین فعالیت های فرهنگی،اجتماعی و پژوهشی دانشگاه آمادگی دانشگاه را در اجرای برنامه‌های مشترک با صدا و سیما اعلام کرد.

حجت الاسلام طاهری بر ارتباط هرچه بیشتر صدا و سیما با دانشگاهیان برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های آموزشی استان و بخصوص دانشگاه آزاد تاکید کرد.

وی درپایان خواستار حضور و همکاری اساتید دانشگاه در اتاق فکر و اندیشه ورز با موضوعات تخصصی در حوزه‌های آسیب های اجتماعی و غیره شد.

تصاویر

امتیاز شما