امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ویژه برنامه «ورزش از نگاه دو» با دوز ورزشی و طعم یلدایی

مشاهده ۳۹۳
۱۴۰۱/۱۰/۰۱- ۱۵:۱۴
تعداد بازدید:393

تهیه‌کننده «ورزش از نگاه دو» گفت: تفاوت برنامه «ورزش از نگاه دو» این است که دوز ورزشی برنامه را با حضور ورزشکاران و اهالی ورزش افزایش دادیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید محمدحسین میری، تهیه‌کننده برنامه «ورزش از نگاه دو» درباره ویژه برنامه‌ای که به مناسبت یلدا روی آنتن شبکه دو رفت، گفت: ما امسال سعی کردیم باتوجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه، شب یلدا را متفاوت برگزار کنیم.

او افزود: تفاوت ویژه برنامه شبکه دو این است که دوز ورزشی برنامه را با حضور ورزشکاران و اهالی ورزش افزایش داده‌ایم؛ همچنین، هنرمندانی را دعوت کرده‌ایم که در این یکی دو سال کار‌های خوب تلویزیون انجام داده‌اند.

میری ادامه داد: استفاده از اشعار قدیمی‌کهن از دیگر بخش‌های برنامه است. در این برنامه از خانواده شهید رضایی مجد تقدیر می‌کنیم. شهید رضایی، کاپیتان تیم ملی جوانان و جزو بهترین فوتبالیست‌هایی بود که فوتبال را رها کرد و به جبهه رفت و شهید شد.

تهیه‌کننده «ورزش از نگاه دو» با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه یلدا به عهده علیرضا مسعودی (مشهدی) و حسن اسماعیل‌پور است، افزود: البته آقای مشهدی هم در ایام جام جهانی زحمت کشید و بخش قطر برنامه را به عهده داشت.

او افزود: از مهمانان برنامه می‌توان به خانواده شهید رضایی مجد، حسن روشن، داریوش سلیمی، شهاب عباسی و حسین رفیعی اشاره کرد. همچنین، به مجریان ویژه برنامه‌های صبحگاهی شبکه دو می‌پردازیم که خانم شریفی مقدم و آقای رونقی هستند.

او با بیان اینکه از آیتم سالار عقیلی و حضور پویا بیاتی در برنامه استفاده خواهیم کرد، افزود: از نمایش عروسکی هم در برنامه استفاده خواهیم کرد.

میری در پاسخ به این سوال که ویژه برنامه یلدایی شبکه دو از لحاظ برنامه‌سازی چه تمایزی با سایر شبکه‌ها دارد، توضیح داد: باتوجه به اتمام جام جهانی و اینکه «ورزش از نگاه دو» ۳۰ شب روی آنتن بود، شبکه تصمیم گرفت که با نگاهی دیگر و با دوز بالای ورزشی به یلدا بپردازد. همچنین دکور صحنه در عرض چند روز تغییر کرد، ورزشکاران به بچه‌های مستضعف پایین شهر سر زدند و با آن‌ها فوتبال بازی کردند. تعدادی هم آیتم طنز با نگاه ورزشی به صورت میدانی و اجتماعی تهیه شده است.

امتیاز شما