امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

سوژه‌های متناقض و جریان ساز اولویت برنامه «سعادت آباد» است

مشاهده ۵۴۳
۱۴۰۱/۱۰/۰۴- ۱۱:۰۶

اولویت برنامه «سعادت آباد» رادیو تهران که هر روز از ساعت 11:35 روی آنتن می رود، پرداختن بـه سوژه‌های متناقض و جریان ساز است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مریم السادات آصفی، تهیه کننده برنامه سعادت آباد گفت: این برنامه از سوم آبان سال 99 روی آنتن شبکه رادیویی تهران رفته و هر روز از ساعت 11:35روی موج FM ردیف 94 مگاهرتز می ر ود.

وی افزود: پرداختن به سوژه‌های متناقض و جریان ساز اولویت برنامه سعادت آباد اسـت. برگزاری نشست های اتـاق فکر و هم اندیشی با عوامل تولید، برنامه سازان و همچنین کارشناسان رسانه و نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بـرای سیاستگذاری هدفمند در این برنامه انجام می‌شود.

برنامه سعادت آباد در ساختارهای متنوع رسانه ای از جمله مستند رادیویی، گفت وگو، گزارش، مصاحبه، تحلیل کارشناسی و پادکست، از زوایای مختلف به تبیین دقیق بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و تشکل های مردمی‌پرداخته است.

به گفته این تهیه کننده؛ یکی از شاخص ترین بخش های برنامه، «بخش فجازى» اسـت کـه بـه هشتگ ها و ترندهای فضای مجازی در طول هفته همراه با تحلیل آن موضوعات می‌پردازند و در بخش اصل موضوع خبرهایی را بررسی و پیگیری می‌کنند کـه در سایت ها و فضای مجازی تناقض و تضاد در انتشار خبر وجود دارد و با شفاف سازی به اصل موضوع می رسد.

همچنین در بخش طنز با نگاه طنز به نقد موضوعات روز می‌پردازند. همچنین یکی از رسالت های اصلی این برنامه رادیویی پرداختن به موضوعات و دغدغه‌های شهر و استان تهران است، به همین منظور در کنار تولید مستند و گزارش در مسائل مختلف محتواى 80 درصد برنامه تهرانی است که با بیان دغدغه‌ها و مسائل هر گوشه ای از استان تهران به پیگیری و حل مسأله می‌پردازند.

علاوه بر این؛ در بخش گزارشى «در مسیر استان» گزارشگران سعادت آباد در شهرهاى مختلف استان تهران پیگیر دغدغه‌ها و مطالبات شهرستانى‌ها تا رسیدن به نتیجه هستند. در بخش «تیتر» سعادت آباد هم به تحلیل اخبار روز در سطح ملی و پایتخت با سردبیران خبرگزاری‌ها می‌پردازند.

سعادت آباد در گروه تهران و رویداهاى شبکه رادیویى تهران روى آنتن مى‌رود، علی نساج یگانه مجری، نیما اعتصام بازیگر طنز، ابوالفضل طاهری نویسنده، مهدی اسماعیلی ، الناز عباسى، سپیده حاصلى پناه، شمیم عالءالدینى، آتناسادات محمدپناه گزارشگران برنامه، حمیدرضا جعفرى و حمیدرضا بوجاریان از کارشناس مجریان این برنامه رادیویی هستند.

امتیاز شما