امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشست شورای معاونان و مدیران مرکز خلیج فارس با حضور قائم مقام معاون امور استانهای سازمان
نشست شورای معاونان و مدیران مرکز خلیج فارس با حضور قائم مقام معاون امور استانهای سازمان

تاکید قائم مقام معاون امور استانها بر اجرای دقیق برنامه‌ها و تکالیف سازمانی

مشاهده ۳۳۵
۱۴۰۱/۱۰/۰۴- ۱۳:۳۰
تعداد بازدید:335

قائم مقام معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در این نشست براجرای دقیق برنامه‌ها و تکالیف سازمانی در مرکز تاکید کرد و گفت: معاونان و مدیران باید برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن هوشیار و فعال باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رحیمی‌ با تشریح فضای موجود جامعه افزود: در اغتشاشات اخیر دشمن جنگ ترکیبی رسانه ای همه جانبه علیه کشور شروع کرده و ما باید با همه ظرفیت و توان با هنرمندی به عنوان افسران جنگ نرم با آنها مقابله کنیم.

وی در ادامه به بیان انتظارات و سیاست های سازمان از مراکز استانها اشاره کرد و بیان داشت: معاونان و مدیران سختکوش صداوسیمای خلیج فارس باید روزانه و به صورت مستمر بر برنامه‌ها و پخش نظارت کامل داشته باشند تا انتظارات و سیاست های سازمان را به نحو شایسته و مطلوب برآورده شود.

رحیمی‌ با اشاره به ظرفیت های متنوع فرهنگی، هنری و قومی و مذهبی استان‌ها افزود: استفاده از ظرفیت های فرهنگ بومی و محلی استان‌ها در مناسبت های ملی و پخش از شبکه‌های سراسری سرلوحه کار قرار گیرد.

وی گفت: مقرر شده برخی برنامه‌های شاد مراکز استانها از طریق شبکه‌های سراسری خصوصا در 2 ماه پایانی سال همزمان با ماه‌های رجب و شعبان پخش شود و هزینه تهیه و تولید آن را سازمان پرداخت خواهد کرد .

قائم مقام معاون امور استانها ی سازمان با اشاره به بازدید و دیدار چهره به چهره با همکاران معاونت های مختلف مرکز خلیج فارس، از فعالیت و تلاش های صورت گرفته در مرکز و فضای خوب و آرام و با انگیزه ای که در بین همکاران است تشکر و قدردانی کرد و سپس ابراز امیدواری کرد در جهت رفع دغدغه‌ها  و درخواست های همکاران و انتظارات آنان و همچنین در زمینه تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز چاره اندیشی شود.

مهران جلائی مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس نیز در این نشست ضمن خیرمقدم به قائم مقام امور استانهای سازمان، به تشریح مسایل و مشکلات و موفقیت های مرکز خلیج فارس در بخش های مختلف پرداخت و اظهار امیدواری کرد که  برای عبور از موانع و مشکلات موجود مرکز با هم اندیشی و همراهی معاونت امور استانهای سازمان  ان شالله در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکلات و موانع باشیم.

در این نشست مسایلی که همکاران در بازدید و دیدار قائم مقام اموراستانها داشتند در جلسه شورای مدیران مورد بررسی قرار گرفت.

قائم مقام معاون امور استانها از واحد های مختلف مرکز بازدید کرد و در این دیدار که جمعی از همکاران و مدیران حوزه‌های مختلف حضور داشتند در خصوص مسایل و مشکلات گفتگو و تبادل نظر کردند.

رحیمی قائم مقام معاون امور استان‌های سازمان همچنین از امکانات رفاهی، آموزشی، ورزشی و منازل سازمانی صداوسیمای مرکز خلیج فارس بازدید و توانمندیها و نیازهای مرکز را مورد بررسی قرار داد.

 

امتیاز شما