امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در سوگ شهادت بانوی دوعالم

مشاهده ۳۲۵
۱۴۰۱/۱۰/۰۵- ۱۲:۳۸

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مخاطبان خود را با برنامه‌های مختلف درباره زندگی این بانوی اسوه اخلاق و معرفت همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی شبکه دنا به مدت 300 دقیقه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت بی بی حکیمه (س) با استقرار واحد سیار در شهرستان گچساران برنامه‌های ثابت و روتین خود را به موضوع شهادت آن حضرت به روی آنتن می‌برد.

«آرام جان» عنوان ویژه سیمای شبکه استانی است که در مدت چهار شب، به طور زنده در جواربارگاه ملکوتی حضرت بی بی حکیمه (س) در گچساران با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه به سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه، زندگی و جایگاه ایشان در روایات و احادیث، نقش ایشان در دفاع از ولایت، زندگی سیاسی و اجتماعی آن حضرت در تیین جهاد و شهادت، عفاف و حجاب از دیدگاه بانوی دو عالم پخش می‌شود.

رادیو دنا هم در شب شهادت صدیقه طاهره (س) ویژه برنامه "کوثر قرآن " را به تهیه کنندگی میترا الهی به مدت 90 دقیقه برای مخاطبان عزادار آن بانوی قدیسه پخش می‌کند. رادیو دنا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژه برنامه‌ گزارش مردمی، کارشناسان دینی و حوزوی، گزارش مردمی، تلفن و پیام های مردمی، مداحی، ارتباط با مراکز مذهبی قم، مشهد، شیراز و اختصاص برنامه‌های روتین روزانه خود از جمله آیتم های صدای شبکه استانی دنا است که تقدیم شنوندگان می‌شود.
معاونت فضای مجازی مرکز نیز در ایام شهادت دخت آخرین نبی مکرم اسلام با کلیپ ها، عکس نوشت، از روایات و احادیث حضرت زهرا با مخاطبان خود همراه می‌شود.
تهیه و پخش گزارش خبری از سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه (س) با حضور کارشناسان، پوشش خبری مراسم در یاسوج و سایر شهرستان‌ها استان بخشی از تلاش های این معاونت شمرده می‌شود.

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله به مدت یک هزار و 200 دقیقه برنامه در حوزه سیما، صدا، خبر، فضای مجازی و زیر نویس تقدیم مخاطبان خود می‌کند.

 

امتیاز شما