امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

از آن روز با شکوه تا ملک سلیمانی در قاب رنگی صداوسیمای گلستان

مشاهده ۳۹۷
۱۴۰۱/۱۰/۱۰- ۱۴:۴۱

به مناسبت نهم دی روز بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، صداوسیمای گلستان برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای این روزهای حماسی و مردمی تهیه و تولید می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای استان با تولید و پخش برنامه‌های تولیدی و رادیویی، مسائل و جزئیات ۹ دی سال ۸۸ و سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را تبیین می‌کند.

سیمای گلستان در سالروز این حماسه عظیم مردمی همگام و همراه با مردم با ویژه برنامه ی با عنوان «شناخت» با تهیه کنندگی مهدی رئیسی در دو قسمت به مدت 55 دقیقه، 8 و 9 دی ماه با بخش های مختلفی از جمله پخش نماهنگ و سرود، پخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، گزارش مردمی و دعوت از کارشناس و ... از سیمای گلستان پخش می‌شود. همچنین ویژه برنامه «سرباز» را در 6 قسمت 55 دقیقه ای با تهیه کنندگی مهدی رئیسی به مناسبت سومین سالگرد شهادت افتخارآفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از سیمای گلستان تقدیم بینندگان همیشه همراه گلستانی می‌شود.

رادیو گلستان در روز بصیرت مردم ویژه برنامه ای با عنوان «آن روز با شکوه » را به تهیه کنندگی و نویسندگی مجتبی طالبی، گویندگی زهرا حسن زاده به مدت 120 دقیقه بصورت زنده در قالب میزگرد، معرفی کتاب و گزارش مردمی و دعوت از سه کارشناس حوزه و دانشگاه و... روی موج رادیو گلستان می‌برد. نمایش رادیویی ویژه 9 دی با عنوان « دست هایت را با چه پاک می‌کنی ؟! ... » به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی طالبی، صدابرداری جلال حسین زاده و با بازی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سیده‌هانیه حسینی، آذین صبوری، فاطمه گرجی، آویشن میرزاحسینیان و باحضور زهرا امامی از بازیگران رادیو نمایش، به مناسبت روز بصیرت که یک اثر ورکشاپ دانشجویی به مسئله ارزش امنیت در جامعه می‌پردازد و برنامه «راهبرد» عنوان برنامه ایست که به صورت میزگرد به تهیه کنندگی عباس رسول آبادی 9 دی روی آنتن می رود. همچنین ویژه برنامه «ملک سلیمانی» عنوان برنامه ای است که به مناسبت سومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از رادیو گلستان با ساختار ترکیبی نمایشی روی آنتن می رود.این ویژه برنامه به تهیه کنندگی و و نویسندگی مجتبی طالبی به مدت 120 دقیقه زنده 13 دی در سالروز شهادت سردار دلها با بخش های مختلفی از جمله گفتگو؛ معرفی کتاب، گزارش مردمی، آنونس و بحث کارشناسی با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه و... در خصوص شخصیت حاج قاسم سلیمانی و همراهی ایشان با اقوام و اقشار مختلف... تهیه و تولید می‌شود.

امتیاز شما