امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«یک و بیست دقیقه» روی آنتن رادیو تهران

مشاهده ۴۷۲
۱۴۰۱/۱۰/۱۱- ۱۴:۱۵

مستند «یک و بیست دقیقه» که نگاهی به زندگینامه سپهبد قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت دارد دوشنبه 12 دی ماه، از ساعت 16:30 روی آنتن رادیو تهران می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اجاق لو مستندساز با اشاره به این خبر گفت: مستند «یک و بیست دقیقه» که نام آن از لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی الهام گرفته شده است، نگاهی به زندگینامه سپهبد قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت دارد. این مستند کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که دوشنبه 12 دی ماه از ساعت 16:30 از برنامه مستند اختیاریه تقدیم حضور مخاطبان می‌شود. 

وی با بیان شاخصه‌های این مستند افزود: در این مستند سعی شده ضمن معرفی مبارزات سردار سلیمانی قبل از انقلاب اسلامی، به حضورشان در دوران دفاع مقدس و مسئولیت و خدمات ارزنده ایشان پس از دوران دفاع مقدس پرداخته شود البته این مستند نگاهی هم به مبارزات ایشان و نابودی داعش دارد. علاوه بر این؛ خاطرات همرزمان شهید و همچنین سخنرانی‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ایشان و سخنرانی‌های حاج قاسم زینت بخش این مستند شده است.

این مستند ساز رادیویی با اشاره به نقاط قوت مستند یک و بیست دقیقه افزود: از نقاط قوت این مستند می توان به مقایسه چهره ایشان در مجامع بین المللی و مردم منطقه اشاره کرد؛ به عنوان مثال دشمن از روی ترس القابی همچون فرمانده مرموز، مردی در سایه و .. خطاب می‌کرد در حالی که مردم کشورمان و منطقه، ایشان را با نام کوچک صدا می زدند و این نمونه بارز از نفوذ این شهید در قلوب مردم است.

امتیاز شما