امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل صدا و سیمای گلستان در دیدار با فعالان رسانه تاکید کرد:
مدیرکل صدا و سیمای گلستان در دیدار با فعالان رسانه تاکید کرد:

لزوم برنامه ریزی برای زیست مجازی مردم در رسانه‌ها

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۱- ۱۴:۳۴
تعداد بازدید:303

نشست مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان و فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی در استان گلستان در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان با اشاره به اینکه زیست مجازی مردم تغییر کرده است گفت: باید زیست مجازی مردم را درک کنیم و با فهم آن برایش برنامه ریزی کنیم و آن را به سمت و سوی درست هدایت کنیم. شکری نیا افزود: رسانه‌ها نقش هدایت‌گری دارند و می‌بایست با تمام امکانات و ابزار رسانه‌ای به زیست مردم در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف بپردازند.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: کنشگری در بسیاری از نرم‌افزارها و بازی‌های مجازی ارائه می‌شود و سرعت فعل و انفعالات در فضای مجازی بالاست و باید خود را با آن تطبیق دهیم. وی گفت: نگاه به فعالان رسانه، نگاه جهادی و انقلابی است و فعالان فضای مجازی در نقش افسران این حوزه باید همراهی سربازان خود را در راستای اهداف انقلاب داشته باشند.

شکری نیا افزود: شادی و ارائه برنامه‌های طنز نیاز امروزه رسانه ماست و از فعالان مجازی خواست با ارائه فکر و ایده نو در این زمینه فعالیت گسترده تری داشته باشند. وی گفت: مخاطب شناسی و جذب مخاطب از اصول اصلی کار در فضای مجازی است و این هدف با شناخت مخاطب، سلیقه و ذائقه ی آنان میسر است.

مدیر کل صداوسیمای گلستان افزود: دشمنی صبور، منطقی، با عمل جذاب، بدون خستگی و تمام‌نشدنی روبرو هستیم ما نیز باید با صبوری، جذاب و منطقی عمل کنیم و خسته نشویم. شکری نیا برنامه مردمستان را از جمله برنامه‌های جدید و نوآورانه شبکه گلستان عنوان کرد و گفت: این برنامه با حمایت تشکل ها و فضای مجازی می تواند موفق تر عمل کند و حرف دل مردم را منعکس کندو مردم خود را در قاب رسانه بیشتر احساس کنند.

وی در پایان افزود: در جنگ شناختی رسانه ای ترکیبی هستیم. رویارویی با صدها شبکه ماهواره ای، هزاران کانال مجازی که ده‌ها هزار خبر فیک فقط در این مدت ۱۰۰ روز تولید کرده‌اند، کاری دشوار است و همه باید همت کنیم و دسترسی مردم را به محتوای درست افزایش داده و با نگاه تکلیفی کار خود را برکت دهیم.

در این نشست سه ساعته که چهل نفر از فعالان فضای مجازی استان حضور داشتند، حاضران دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مختلف خود را در حوزه‌های رسانه و فضای مجازی و نقد و بررسی و تحلیل برنامه‌های صدا و سیمای گلستان ارائه کردند.

 

امتیاز شما