امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه جهانی سحر
شبکه جهانی سحر

ویژه برنامه های شبکه سحر آذری به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها

مشاهده ۶۱۶
۱۴۰۱/۱۰/۱۱- ۱۵:۵۴
تعداد بازدید:616

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شبکه سحر آذری ویژه برنامه‌هایی به مدت یک هفته تدارک دیدکه ابعاد مختلفی از زندگی و فداکاری‌ها و تاثیرات برون مرزی مبارزات و قهرمانی‌های سردار دلها را دربر خواهدگرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های صبحگاهی با تم اجتماعی به آثار هنری ساخته شد در زمینه زندگی سردار در حوزه آذربایجان و پخش کلیپ هایی از گرجستان و تبریز اقدام می‌شود. در برنامه‌های سیاسی، کمپاس، یاخیندان تورکیه، حقوقی آسپکت و آزاد آرنا به جنبه‌های مبارزاتی سردار و تاثیرات قهرمانی‌های برونمرزی و منطقه ای ایشان از نگاه کارشناسان ترک و منطقه مخاطب خواهد پرداخت.

در حوزه مستند، یک مستند گزارشی از نگاه سیاستمداران و روزنامه نگاران جوان ترکیه، فرماندهی سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و نقش ضد امپریالیستی ایشان پخش می‌شود.پخش مستندهای زبانگردانی شده: «حکمت سلیمانی»، «من سلیمانی هستم»، «مدافعان آمرلی»، «سردار وحدت»در کنداکتور هفتگی در نظر گرفته خواهدشد.در حوزه فیلم کوتاه، سرود «مرد نبرد»، «نقاشی با شن»، «برای تو قهرمان»، «چهره بین المللی مقاومت»، «نماهنگ حاج قاسم»، «نامه سرباز» پخش می‌شود.گزارش های مختلفی هم در بخش های خبری از خبرنگاران مختلف داخلی و خارجی تولید و پخش خواهد شد.

امتیاز شما