امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
تأکید رئیس صداوسیما و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور
تأکید رئیس صداوسیما و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور

نقش رسانه ملی در ضریب‌دهی به الگوی زن موفق

مشاهده ۱۰۹۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۱- ۲۰:۳۵
تعداد بازدید:1093

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، بر بازنمایی هرچه درخشان‌تر و بازنمود واقعی از ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور زن مسلمان در خانواده و جامعه و ضریب‌دادن به الگوی زن موفق و انقلابی ‌به‌عنوان مأموریت‌های مهم رسانه ملی در دوره تحول این سازمان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان صداوسیما  و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در این دیدار همچنین درباره راه‌های همکاری هرچه نزدیک‌تر دو دستگاه در راستای مأموریت‌های مشترک در حوزه زنان و خانواده و طرح و پیگیری همدلانه مطالبات زنان‌ از قاب رسانه ملی گفت‌وگو کردند.

بازنمایی الگوی زن انقلابی از جمله مأموریت‌های مهم رسانه ملی است

جبلی با اشاره به اهمیت موضوع مشترک زن و خانواده میان رسانه ملی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، عنوان کرد: تاکنون فعالیت‌های متنوع و راهگشایی در این حوزه انجام شده‌ است؛ اما رسانه ملی همچنان خود را در میانه راه می‌بیند و سعی کرده در دوره تحول، ابعادی نو و مغفول مانده از زن ایرانی را نیز در قاب رسانه بازنمایی کند.

جبلی در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل و هم‌افزیی دستگاه‌های فرهنگی در خصوص حوزه زنان و خانواده عنوان کرد: اتفاقات اخیر به ما یادآوری کرد که همه دستگاه‌های فرهنگی باید کارهای مؤثرتر و ماندگارتری در این زمینه انجام دهند. در این میان رسانه ملی مصمم است در امر تولید محتوا تأثیرگذارتر باشد. رئیس سازمان صداوسیما ابراز امیدواری کرد: این همکاری و هماهنگی متقابل، چشم‌اندازی روشن در فضای زن و خانواده رقم بزند.

                                      

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن تشکر از همکاری و تعامل رسانه ملی افزود: باید با معرفی زنان موفق در اقشار مختلف از جمله کارآفرینان، نخبگان، هنرمندان و... جامعه را به خودباوری برسانیم.

وی با اعلام آمادگی برای تعامل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با صداوسیما اظهار کرد: امور زنان و خانواده با در اختیارگذاشتن محتواهای تصویری مؤثر درباره زنان و حضور کارآمد آنان در جامعه می‌تواند رسانه ملی را در الگوسازی و شناسایی نخبگان و زنان پیشرو یاری کند.

                                     

در ادامه معاونین طرفین با بیان نظرات درباره مسائل حوزه زنان و خانواده راهکارهایی برای تعامل و همراهی بیشتر ارائه دادند.

 

امتیاز شما