امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها در شبکه دنا

مشاهده ۳۲۴
۱۴۰۱/۱۰/۱۲- ۱۲:۰۵

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در سومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مخاطبان خود را با برنامه‌های مختلف با زندگی این مجاهد شهید همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا، ویژه برنامه «جان فدا» را در شب های دوشنبه و سه شنبه به مدت 240 دقیقه به طور زنده از ساعت 21 تا 23 با حضور مهمانان و کارشناسان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با هدف گرامی داشت یاد و خاطره رشادت های شهدای جبهه مقاومت روی آنتن می رود.

گزارش مردمی، گفت وگو با خانواده شهدای مدافع حرم، فرازهای از سخنان مقام معظم رهبری و سردار شهید، پخش فیلم و موسیقی از بدرقه پیکر شهید والا مقام با حضور با شکوه مردم سراسر کشور، معرفی کتاب در خصوص مقاومت، دعوت از کارشناسان مجرب و گفت و گو پیرامون جانفشانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، دعوت از خانواده معظم شهدای مدافع حرم استان، شعر و شاعری، خاطرات مردمی، گزارش، نماهنگ و کلیپ، برقراری ارتباط تصویری با مرکز کرمان، اجرای سرود توسط گروه موسیقی، دل نوشته‌های مخاطبان، تلفن و پیام های مردمی از شهرستان‌های استان از دیگر بخش های برنامه است.

ویژه برنامه «جان فدا» در روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت21 هر شب به مدت دو ساعت به طور زنده از سیمای دنا پخش می‌شود. 

رادیو دنا، ویژه برنامه «مرد میدان» را با رویکرد نقش بی بدیل شهید سلیمانی در دفاع از ولایت، گفت و گو با همرزمان و مستشاران جبهه مقاومت، رشادت های این سردار اسلام در گفتمان مقاومت، تقویت خودباوری ملی، گزارش های مردمی، بسته‌های صوتی، گفت و گوی کارشناسی، کلام مقام معظم رهبری، خاطرات مردمی، سرود و موسیقی، برقراری ارتباط تلفنی با مرکز کرمان، پیام و تلفن از بخش های متنوع برنامه رادیویی «مرد میدان» است که در روز سه شنبه از ساعت 9صبح تا 10 و 30 دقیقه به مدت 90 دقیقه به طور زنده از صدای شبکه استانی دنا پخش می‌شود .

خبر شبکه استانی دنا نیز درسالروز شهادت اسوه ایثار و مقاومت حاج قاسم سلیمانی تولید و پخش گزارش های خبری، ارتباط با خبرنگاران شهرستانها و مناطق عشایری، پوشش خبرهای مراسم سالگرد سردار دلها و انتشار آنها در شبکه‌ استانی و سراسری را برعهده خواهد داشت.
فضای مجازی مرکز هم با تولید سرود ، تولید فتو کامنت از سخنرانی‌های سردار سلیمانی، برگزاری پویش تولیدات مردمی‌به نیت حاج قاسم در فضای مجازی، از جمله اقدام فضای مجازی شبکه دنا است.

امتیاز شما