امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

مسیر آسمانی به قم رسید

مشاهده ۳۹۲
۱۴۰۱/۱۰/۱۳- ۱۷:۴۷

ویژه برنامه زنده «مسیر آسمانی» همزمان با سالروز تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در قم از رادیو قم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «مسیر آسمانی» به مناسبت سالگرد تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در قم به مدت یک هفته از رادیو قم و همزمان از رادیو مقاومت و شبکه‌های رادیویی استانها پخش می‌شود.

این برنامه که از 3 دی به میزبانی مراکز خوزستان، کرمان و خراسان رضوی پخش می‌شود از 17 تا 23 دی ماه به میزبانی مرکز قم روی آنتن خواهد رفت. برش­هایی از خاطرات سردار، سردار سلمیانی قهرمان شکست استکبار، پیام خون حاج قاسم، معرفی کتاب «سلام سردار»: گزیده اشعار شاعران و شهید سلیمانی الگوی یک فرمانده انقلابی از بخش‌ها و بسته‌های صوتی است که در این برنامه پخش خواهد شد. پرسش از مردم و مخاطبان در باره اینکه چرا حاج قاسم یک مکتب و یک راه است؟ و حاج قاسم قهرمان من است چون.... در گزارش‌مردمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ویژه برنامه زنده «مسیر آسمانی» به تهیه کنندگی محمد باقری معین، نویسندگی سکینه میری، گویندگی قائم خانی، گزارشگری شهاب الدین اشرفی، زهرا متقیان نژاد و فهیمه کرمی از 17 تا 23 دی 1401 ساعت 13 از رادیو قم و همزمان از رادیو سراسری مقاومت و رادیوهای مراکز استانی پخش خواهد شد.

امتیاز شما