امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

روحینا نامزد بهترین فیلم داستانی عمار

مشاهده ۵۹۹
۱۴۰۱/۱۰/۱۵- ۱۳:۴۰

تله فیلم «روحینا» از تولیدات سیمای مرکز قم نامزد دریافت جایزه اصلی فانوس بهترین فیلم داستانی بلند جشنواره عمار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه، نامزدهای بخش‌‌های «مستند» و «فیلم داستانی» را اعلام کرد.

تله فیلم «روحینا» به کارگردانی عبدالرضا صادقی جهانی که از تولیدات سیمای مرکز قم می‌باشد، به عنوان یکی از سه نامزد اصلی دریافت جایزه بخش داستانی بلند مسابقه اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار انتخاب شد.

«روحینا» روایت زنی با همین عنوان و اهل کشور افغانستان است که همسرش سیدرضا در بحبوحه حضور تروریست‌های داعشی در سوریه به جمع مدافعان حرم پیوسته و این خود سرنوشت جدیدی را برای او و خانواده‌اش رقم می‌زند؛ این فیلم، داستانی با محوریت همه مدافعان حرم حضرت زینب(علیها السلام) از همه کشورها داشته و به طور کلی و در مفهومی جامع به تبیین مسئله انتظار می‌پردازد.

علاقمندان می‌توانند جمعه 16 دی ماه ساعت 24 این فیلم را از شبکه دو سیما تماشا کنند.

گفتنی است آثار جشنواره از 15 تا 21 دی‌ماه در سینمافلسطین تهران به نمایش درمی‌آیند. همچینین همانند دوره پیشین، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت عماریار AmmarYar.ir به صورت مجازی به تماشای آثار این دوره جشنواره بنشینند. آیین اختتامیه جشنواره عمار نیز 22 دی ماه با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مسابقه «مستند» و «فیلم داستانی» برگزار می‌شود.

امتیاز شما