امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کیوانی:
کیوانی:

فدراسیون تنیس روی میز در اعزام دختران و پسران فرقی نمی‌گذارد

مشاهده ۱۹۲
۱۴۰۱/۱۰/۱۷- ۱۴:۱۹
تعداد بازدید:192

رادیو ورزش و کانال ورزش بانوان در برنامه «باشگاه بانوان» امروز (۱۷ دی ماه) به بررسی وضعیت دختران در رشته تنیس روی میز پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با برنامه «باشگاه بانوان» رادیو ورزش و کانال رادیویی ورزش بانوان اظهار کرد: رنکینگ تیمی جهانی بالا رفته است. در سیستم فدراسیون جهانی در ۲۰۱۸ در رتبه ۳۸ بودیم، دختران با حضور در رقابت‌های جهانی به رنکینگ تیمی ۳۵ رسیدند.
کیوانی بیان کرد: در نشست های تخصصی با توجه اینکه اکثر رقبای سرسخت آسیایی حضور دارند و امکان به دست آوردن رتبه یک تا چهار نیست لذا تصمیم گرفته شد اعزام نداشته باشیم.
وی افزود: بحث بودجه بسیار مهم است و متاسفانه اسپانسرها هم کنار کشیدند. نصف بودجه سرانه برای اعزام به مسابقات گوانگجوی چین هزینه شد و نتیجه ای هم نداشت. در تلاش هستیم فرهنگ سازی کنیم. تنیس‌بازان خودشان اسپانسر بگیرند و در مسابقات جهانی شرکت کنند. فدراسیون با کسری بودجه مواجه است.
نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: با جرات می‌توانم بگویم فدراسیون و رئیس فدراسیون برای اعزام دختران و پسران فرقی نمی‌گذارد.

امتیاز شما