امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقطه آغاز از قم شروع می‌شود

مشاهده ۲۵۷
۱۴۰۱/۱۰/۱۷- ۱۴:۴۸

ویژه برنامه زنده «نقطه آغاز» همزمان با سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی از رادیو قم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی و آغاز حرکت تاریخی و انقلابی ملت ایران، ویژه برنامه زنده «نقطه آغاز» از رادیو قم تقدیم مخاطبان می‌شود.

جایگاه قیام 19 دی مردم قم در انقلاب اسلامی، جایگاه و نقش ممتاز مرجعیت و حوزه علمیه در قیام 19 دی، اطلاع رسانی از دیدار هر ساله مردم قم با رهبر معظم انقلاب و بررسی موضوعی بیانات ایشان در ادوار گذشته، نقش قیام 19 دی به عنوان موتور محرک قیام های مردمی تبریز و دیگر شهرهای کشور، بررسی نقش پیوند مردم با ولایت و رهبری در وقوع قیام 19 دی، آشنایی با شهدای قیام 19 دی از جمله موضوعاتی است که با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه و میهمانانی از انقلابیون قم تبیین می‌شود.

گفتگو با انقلابیون قدیمی قم و شاهدان و حاضران در قیام 19 دی، قیام مردم قم در کلام امام و رهبر معظم انقلاب، گزارش مردمی، سرودها و موسیقی حماسی ویژه این ایام و گزارش و ارتباط زنده با مراسم سالروز قیام 19 دی در قم از جمله بخش های این برنامه است.

ویژه برنامه زنده «نقطه آغاز» به تهیه کنندگی حمید باقریان، نویسندگی محدثه رئیس عبداللهی، گویندگی معصومه لطفی، گزارشگری زهرا متقیان نژاد دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 9 صبح از رادیو قم تقدیم مخاطبان خواهد شد.

 

امتیاز شما