امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تله فیلم طاهرانه در گرگان کلید خورد

مشاهده ۵۹۱
۱۴۰۱/۱۰/۱۸- ۰۹:۱۳

شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان به همراه نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین خود با حضور در محل فیلمبرداری تله فیلم «طاهرانه» در جریان روند تولید این مجموعه تلویزیونی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای گلستان در ابتدای این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از عوامل ساخت این تله فیلم افزود: طاهرانه روایتگر داستان زندگی بسیاری از خانواده‌های ایرانی است و موضوع این تله فیلم یکی از آسیب های اجتماعی به نام اعتیاد است.

شکری نیا با اشاره به آغاز ساخت این تله فیلم اظهارداشت: ساخت این مجموعه اجتماعی خانوادگی با نگاهی نو و تازه به موضوع اعتیاد از امروز کلید خورد تا با ساخت این مجموعه پیام های خوبی را برای نسل های آینده و به خصوص جوانان داشته باشیم.

وی یکی از بزرگترین آسیب‌ها را مسئله مواد مخدر دانست و با بیان اینکه این آسیب بسیاری از خانواده‌ها را درگیر کرده است اظهار داشت: دشمنان در حوزه‌های مختلف ذهن و زیست جوانان را هدف گرفته و ما خود را مسئول آینده جوانان می‌دانیم و با تمام توان از ساخت اینگونه برنامه‌های خانوادگی حمایت می‌کنیم.

مدیر کل صداوسیمای گلستان در پایان تصریح کرد: مجموعه‌های تلویزیونی به دلیل تاثیراتی که در درک و باور و رفتارهای مخاطب می‌گذارد یکی از مهم‌ترین حوزه‌های پیام است و اهمیت زیادی دارد و با توجه به رویکرد جدید سازمان امیدواریم شاهد ساخت سریال ها و پویانمایی با این موضوع بالای خانمان سوز بیشتر باشیم.

در این بازدید نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از مدیر کل صداوسیما و گروه تولید تله فیلم طاهرانه گفت: نوجوان، ریسک‌پذیر و به دنبال هیجان است؛ امیدوارم بتوانیم با همکاری شما با ساخت این گونه مجموعه‌ها خانواده‌ها را با این معضل آشنا کنیم.

تله فیلم « طاهرانه» به تهیه‌کنندگی سید ابوالفضل فخار و نویسندگی و کارگردانی مجید حسین شیرودی، داستان نوجوانی به نام فرید است که به صورت پنهانی به مصرف مواد مخدر شیمیایی رو آورده است و با استفاده از این مواد علاوه بر پدید آمدن نیازهای جسمانی در فرید از او موجودی سرکش ساخته تا جایی که پس از روشن شدن دستش نزد اولیای مدرسه و خانواده همچنان بر مصرف مواد مخدر اصرار می ورزد اما تجربه استفاده از مواد و حواشی زندگی یک معتاد رفته‌ رفته برای او مشکل ساز شده و او را از پا در می آورد. فرید در طی روند این تجربه تلخ در می یابد که هیچ ماوآیی جز دل سپردن به سخنان یکی از معلمان دلسوزش و همچنین پناه بردن به خانواده ندارد و نهایتاً آغوش گرم خانواده را بر استفاده از مواد مخدر ترجیح می دهد و ادامه داستان...

حسین شمس، مهدی حسین شیرودی، فاطمه حسینی، بابک تهرانی، رامتین راحمی، محمد عرب، علیرضا رایجی، نرگس ملک، مریم میراحمدی، علی رهسپار، حسن ستوده، حسن کوهساری و ... در این تله فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مدیر تصویربرداری حمید مهرافروز، دستیاراول فیلمبردارسیاوش محمدی، دستیاراول کارگردان علیرضا اولادیان، صدابردار حمیدرضا فقفوری، دستیار صدا محمد پاسندی، برنامه ریز گلچهره دانش، طراح صحنه و لباس سارا موفق مطلق، چهره پرداز نفس چگینی، مجری طرح موسی پایین محلی، عکاس مژده کاظمی و منشی صحنه فاطمه لکزایی از دیگر عوامل این تله فیلم هستند.

 

امتیاز شما