امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش بی بدیل صداوسیما در ارتقا سلامت و نشاط اجتماعی

مشاهده ۱۷۲
۱۴۰۱/۱۰/۱۸- ۰۹:۲۳

حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صداوسیمای گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان در این دیدار هدف نظام را از اجرای طرح بیمه سلامت، ایجاد عدالت نسبی در جامعه عنوان کرد و افزود: بیمه سلامت یکی از مناسب ترین گزینه‌ها برای برقراری عدالت اجتماعی در برخورداری مردم از مراقبت بهداشتی است.

شکری نیا با بیان اینکه برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی باید کار را از مدارس آغاز کرد و فرهنگ عمومی را در این بخش تصحیح و ارتقاء داد، بیان داشت: ارتقاء شاخص های بهداشتی در جامعه از اولویت های برنامه سازی در رسانه ملی و استانی به شمار می رود و رسانه استانی همچون گذشته آماده همکاری گسترده در این زمینه است.

وی تصریح کرد: هدف ما از اطلاع رسانی خدمات درمانی، توسعه و گسترش سلامتی، نشاط و امید آفرینی در جامعه است و ضروری است خدمات نظام بیمه سلامت به صورت مستمر و جدی به اطلاع عموم مردم رسانده شود و رسانه استانی این آمادگی را دارد که با مشارکت بیمه سلامت استان برنامه‌هایی را در این خصوص تهیه و پخش کند.

در ادامه این دیدارمدیرکل بیمه سلامت استان هم با تشکر از اقدامات رسانه استانی در خصوص اطلاع رسانی نظام بیمه سلامت گفت: رویکرد اصلی ما تامین پوشش حداکثر بیمه ای برای آحاد جامعه است وبی تردید یکی از این نهادهای موثر برای ارتقاء سلامت جامعه صدا و سیما است.

حسینی با اشاره به اینکه احساس شادی و شادمانی می تواند انسان را به هدف های متعالی، افزایش خلاقیت و سلامت نزدیک کند بیان داشت: صدا و سیما به دلیل فراگیر بودن می تواند نقش موثری را در ایجاد نشاط اجتماعی ایفا کند و منشا همدلی در جامعه شود.

وی در پایان آمادگی بیمه سلامت استان را برای مشارکت در تولید برنامه‌های مختلف در شبکه استانی اعلام کرد.

 

تصاویر

امتیاز شما