امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس فعالیت های ثبت احوال در رسانه ملی

مشاهده ۳۱۱
۱۴۰۱/۱۰/۱۸- ۰۹:۲۷

مطیع، مدیر کل ثبت احوال استان با حضور در صدا و سیمای گلستان با شکری نیا مدیر کل مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان با اشاره به نقش سازمان ثبت احوال در زمینه اسناد هویتی جامعه افزود: ثبت احوال از ادارات بسیار مهم برای برنامه ریزی‌های مختلف کشوری است و لازم است مردم از خدمات مهم ثبت احوال مطلع باشند.

شکری نیا در ادامه بیان داشت: آمار و اطلاعات درباره جامعه انسانی یکی از ضروری ترین و اساسی ترین ملزومات در بحث برنامه ریزی، مدیریت و توسعه هر کشوری است. وی بر ضرورت ارتقاء آگاهی‌های عمومی از ماموریت و کارکرد ثبت احوال تاکید و تصریح کرد: با صدور کارت هوشمند ملی برای تمام افراد و کاربردی کردن آن شاهد تحول چشمگیری در کشور خواهیم بود به طوری که ما را از هرگونه دسترسی به اطلاعات غنی خواهد کرد و صدا و سیما آمادگی دارد تا با تولید برنامه‌های مشارکتی به روان‌تر شدن ارائه خدمات هویتی کمک کند.

مدیر کل ثبت احوال استان در ادامه ازهمکاری بسیار خوب صداوسیما و شناختی که مدیر کل صداوسیما از ثبت احوال دارد تشکر کرد و افزود: ثبت احوال در حال حاضر با ایجاد سیستم های روز در راستای مسائل هویتی فعالیت می‌کند.

مطیع، نقش صداوسیما را در امید بخشی به مردم بی بدیل دانست و افزود: صداوسیما به عنوان یک بازوی قوی برای دستگاه‌های اجرایی استان است ومی تواند نقش پر رنگی در انعکاس عملکرد دستگاه‌ها و اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات به مردم ارائه کند.

وی گفت: رسانه ملی همواره در بخش اطلاع رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی همراه و همکارما بوده است.

 

تصاویر

امتیاز شما