امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

به رخ کشیدن تمام‌رُخ

مشاهده ۲۸۸
۱۴۰۱/۱۰/۱۹- ۱۲:۳۲

محمود معظمی این شبها با مجموعه تلوزیونی «تمام‌رخ» که روایت داروسازی است که برای افزایش موقعیت خود در محیط کارش با چالش‌هایی روبرو می‌شود؛ موفق شده مخاطبان را پای جعبه جادویی بنشاند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از ایرنا، محمود معظمی، این شب‌ها با تمام‌رُخ در جذب مخاطب موفق عمل کرده که پیشتر و در سال ۹۷، با مجموعه ۶۵ قسمتی بوی باران نیز چنین وضعیتی را تجربه کرده است.

معظمی‌که در ۱۵ سال گذشته، از جمله فیلمسازان پرکار و موفق تلویزیون بوده است، به مدد ترکیبی از بازیگران صحیح و جذاب، علاوه بر آن‌که از بازیگران چهره در موقعیت‌هایی درست استفاده می‌برد، در عین حال زمینه‌ساز چهره‌های بسیاری از دنیای سینما و تلویزیون بوده است.

یکی از بهترین موفقیت‌های آثار این کارگردان، ساختار اجرایی اوست که یکی از الگوهای استاندارد در تولید تلویزیون به شماره می‌رود.

دقت‌عمل در مورد سوژه و بررسی در پرداخت صحیح علت عمدۀ کارهای این کارگردان، با اقبال خوبی از جانب مخاطبان و بررسی‌های تلویزیونی است.

او کارگردانی است که قصه را به خوبی می‌شناسد و می تواند از بازیگران در موقعیت های متنوع بازی‌های قابل قبول بگیرد.

در آثار این کارگردان، میزانسن، منطبق بر داستان پیش می رود و تجربه او باعث شده است تا علاوه بر بازیگران گمنام و چهره‌های مطرح، معرف بازیگران جدید باشد که از جمله این بازیگران مطرح می‌توان به فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، رضا کیانیان، رویا نونهالی و . . . اشاره کرد.

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مردان تاریخ‌ساز، فاخته، زاویه هفتم از جمله آثار این کارگردان است که با همین ماشین اجرایی تولید شده است.

معظمی هم‌چنین مجموعه نمایش خانگی پیکسل به تهیه‌کنندگی حامد عنقا را در نوبت پخش می‌کند.

به‌طوری‌که این مسیر برای معظمی‌با تولیدات تله‌فیلم هموار و ۲۵ فیلم توسط او ساخته شده و از شبکه‌های تلویزیونی مختلف پخش می‌شود.

حالا این کارگردان، قدم در گود تمام‌رُخ گذاشته است؛ سریالی که این شبها با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی، از شبکه سوم سیما در حال پخش است.

 آرش آصفی و علیرام نورایی بازیگران سریال تمام رخ در قسمتی از این مجموع

در این مجموعه، پیمان که داروسازی موفق است، گریزان از محیط سرد خانه، به محیط کار پناه می‌برد و درصد افزایش موقعیت خود در محیط کار است. او برای نیل به این منظور، در مأموریتی برون‌مرزی، به سایت داروسازان فرانسوی وارد می‌شود. ماحصل فعالیت او در این سایت، آشنایی با زن جوان داروسازی به نام بریژیت است. این ارتباط باعث می‌شود بیشتر از قبل، از همسر خود دور شده و دل به عشق این زن فرانسوی بسپارد.

در این مجموعه، رحیم نوروزی، آرش آصفی، مهدی سلوکی، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق‌گویا، سوتلانا سوپیلنیاک (بازیگر اوکراینی)، بهزاد خداویسی، علیرام نورایی، مهدیه نساج، مهوش وقاری، سپیده مرادی، مانی رحمانی، سولماز حصاری، وحید نفر و کاظم هژیرآزاد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 تصویری از مجموعه تمام رخ

امتیاز شما