امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی:
نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی:

تا هفته آتی مربی خارجی برای بخش پرتاب‌ها دعوت می‌کنیم

مشاهده ۴۲۵
۱۴۰۱/۱۰/۱۹- ۱۴:۴۸
تعداد بازدید:425

پریسا بهزادی نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در برنامه «بانوی ایرانی» کانال ورزش بانوان از دعوت یک مربی خارجی برای بخش پرتاب‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پریسا بهزادی نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفتگویی با برنامه «بانوی ایرانی» کانال رادیویی ورزش بانوان درباره مسابقات باشگاهی قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جام باشگاهی کشور 22 و 23 دی ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود. در حال حاضر 5 تیم خوب کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند. البته ما در بهمن ماه هم مسابقات قهرمانی آسیا داخل سالن را در قزاقستان خواهیم داشت. کمیته‌های فنی فدراسیون رکوردهایی را در نظر گرفتند. امیدوارم دختران این رکوردها را کسب و در این مسابقات با نتایج خوب حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به رکوردهای در نظر گرفته شده، افزود: نتایج و رکوردهایی که به دست می‌آید ماورایی است. ورزشکاران چه در آسیا و چه در جهان و المپیک ارتقاء رکوردهای مختلفی داشتند. با این حال فدراسیون رکوردهایی را در نظر می‌گیرد که برای دختران ما دست یافتنی‌تر باشد. البته به جز مسابقات جام باشگاه‌ها، مسابقات رکوردگیری دیگری را هم خواهیم داشت و کسانی که موفق به کسب این رکوردها نشدند، مجدد به آنان فرصت داده می‌شود. از نظر من رکوردهایی که کمیته فنی انتخاب کرده بسیار قابل قبول است.
بهزادی خاطرنشان کرد: اکثر رکوردها، رکوردهای ملی ما هستند. برای مثال کمیته فنی رکورد 1 متر و 80 را برای رشته پرش ارتفاع گذاشته در صورتی که که رکورد ملی ایران 1متر و 84 است. یا در رشته پرش با نیزه 4 متر و 5 سانت رکورد ملی‌ای است که ورزشکاران ما به دست آوردند. با تکرار این رکوردها در برخی از ماده‌ها دختران ما می‌توانند ثبت رکورد کنند. در خصوص خانم فزانه فصیحی زمانی رکوردی را زد که 7 ثانیه و 25 صدم ثانیه بود و در حال حاضر برای او رکورد 7 ثانیه و 40 صدم ثانیه را در نظر گرفتیم. تمامی رکوردها به گونه‌ای است که دختران ما توانایی کسب آن را داشته و بتوانند و نمایندگان کشور در آسیا باشند.
نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی درباره رقابت عرب با بازیکن کنیایی عنوان کرد: پریسا عرب در مسابقات داخل سالن هم شرکت می‌کند. یکی از باشگاه‌ها در مسابقات لیگ صحرانوردی یک بازیکن و نماینده خوب کنیایی را آورد. همین موضوع باعث انگیزه برای سایر بازیکنان هم شد. همانطور که دغدغه همیشگی خانم عرب بود و دوست داشت کسی باشد تا با او به رقابت بپردازد.
پریسا بهزادی در خاتمه از دعوت به کار یک مربی خارجی برای بخش پرتاب‌ها خبر داد و گفت: شب گذشته تا ساعت‌ها جلساتی را با نماینده دفتر بانوان وزارت ورزش، نماینده فدراسیون و باشگاه‌ها داشتیم. به زودی یک نماینده و مربی خانم را استخدام می‌کنیم. ما در ماده‌های پرتابی در رده سنی نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان نمایندگان خوبی داریم. این خانم هم رزومه خوبی داشته و مربی 7 و یا 10 ساله بوده در ماده‌های دیگری هم تبحر دارد. امیدوارم تا هفته آینده خبرهای خوبی را برای این رشته داشته و بتوانیم یک مربی خارجی برای بازیکنان مان داشته باشیم.

امتیاز شما