امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رابطه سرطان و ژنتیک در رادیو یزد بررسی می‌شود

مشاهده ۴۲۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۰- ۱۴:۲۵

مجله سلامت چهارشنبه بیست ویکم دی با موضوع نقش عوامل ژنتیک در بروز سرطان‌ها با حضور دکتر مظاهری متخصص ژنتیک به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله سلامت با رویکرد پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه مسائل پزشکی، پیشگیری و درمان بیماری‌ها چهارشنبه‌ها از ساعت 9:10 تا 10 به طور زنده از رادیو یزد پخش می‌شود.

مجله سلامت از بخش های مختلفی همچون حضور پزشک مورد نظر در هر برنامه به صورت زنده، پخش تماس ها و پیامک ها، گزارش، اخبار سلامت و ارتباط تلفنی با کارشناسان در حوزه بهداشت و درمان تشکیل شده است. هرهفته در ابتدای برنامه مجری موضوع برنامه را مطرح می‌کند و بعد از آن مردم می توانند سوالات خود را از طریق شماره تلفن 3747 یا سامانه پیامکی 300003747 بپرسند و پاسخ هایشان را دریافت کنند.

مجله سلامت به تهیه کنندگی ناهید فرجی، گویندگی ونویسندگی مهدیه شریفی، گزارشگری زهرا دهقانیزاده و دستیار تهیه وارتباطات فرشته گلستانی تقدیم شنوندگان می‌شود. همچنین بخش خبر را فائزه شجاعی فر مهم ترین خبرهای روز را تقدیم شنوندگان می‌کند و در بخش شفاخانه با متخصصان تغذیه در رابطه با نقش تغذیه،دمنوش ها و جوشانده‌ها مباحثه می‌شود.

امتیاز شما