امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه‌ برنامه‌های شبکه دو به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

مشاهده ۴۸۵
۱۴۰۱/۱۰/۲۰- ۱۵:۵۸

شبکه دو سیما به مناسبت مولود خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر برنامه‌های مختلفی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سندباد» به مناسبت ولادت فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه ای را تدارک دیده است. این ویژه برنامه از حضور بانوانی با ملیت‌های مختلف بهره برده و گفت‌و‌گوهایی شنیدنی را برای بینندگان این شبکه تهیه کرده است. این برنامه کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی محسن حاج کرمی و اجرای عباس مریدی که سه‌شنبه و چهارشنبه 20 و 21 دی ساعت 22:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

مستند «سلام»؛ زندگی‌نگاره‌ ملانی دیام، رپر و خواننده معروف فرانسوی که با وجود شهرت و ثروت فراوان، آرامش و خوشبختی را در  دین اسلام پیدا می‌کند و به آن می‌گرود نیز از دیگر تدارکات شبکه دو سیماست. این مستند کاریست از گروه تامین برنامه شبکه دو به کارگردانی هدی بنیامینا و آنه سیزه محصول کشور فرانسه که جمعه 23 دی ماه ساعت 21:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
تدارک دیگر شبکه دو ویژه‌ برنامه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن است که در گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مریم نیکان‌لو تهیه شده و پنجشنبه و جمعه (22 و 23 دی) ساعت 18:00 پخش خواهد شد.
برنامه «سبز، سپید، سرخ» نیز به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر به صورت ویژه‌ای از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. در این ویژه‌برنامه محمد طادی مجری «سبز، سپید، سرخ» با دو بانوی فعال در حوزه زنان پیرامون نگاه غرب به جایگاه زن و تجربه زندگی زنانه در کشورهای غربی به گفت‌وگو می‌پردازد.
«سبز، سپید، سرخ» کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی سید هاشم موسوی که جمعه 23 دی ساعت22:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
همچنین ‌برنامه «باران» کاری از گروه معارف و به تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) با حضور مهمانان مختلف و با اجرای فرزاد جمشیدی چهارشنبه 21 دی ساعت 18:15 روانه آنتن می‌شود.

گروه کودک و نوجوان نیز با تدارک برنامه‌هایی ویژه این رده سنی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را جشن می‌گیرد.
همچنین فیلم های سینمایی، گزارش های ویژه و مستند های مختلف از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مناسبت است که تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما