امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ورود «کوچولوهای کنجکاو» به شبکه پویا

مشاهده ۵۹۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۱- ۱۱:۳۵

انیمیشن «کوچولوهای کنجکاو» ساخته مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت 9:00 و 12:20 از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه انیمیشن «کوچولوهای کنجکاو» به تهیه کنندگی و کارگردانی آتنا مسلمی‌ با تکنیک کات اوت برای گروه سنی خردسال تولید شده است.
در سری جدید «کوچولوهای کنجکاو»، موضوعاتی همچون ارتباط روز افزون خردسالان با مقوله تکنولوژی و همچنین مواجهه آنها با بحران‌ها و پدیده‌های زیست محیطی در بستر فضای کودکانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. و نیز بهره‌گیری از کاراکترهای جدید و همینطور گروه دوستان و همسالان در این انیمیشن، ضمن فراهم نمودن آزمون و خطا برای مخاطب کودک و خردسال، بر جذابیت بصری و سرگرمی‌ کوچولوهای کنجکاو افزوده است.
مجموعه جدید «کوچولوهای کنجکاو» تلاش دارد با نگاهی متفاوت به مسائل رایج، موثر و کاربردی در زندگی روزمره، مضامین مهمی‌ که سبب برانگیختن حس کنجکاوی درخردسالان می‌شود را برای این قشر الگوسازی کند و با حفظ و تکرار بخشی از محتواهای سری قبل، در قالب مضامین عام و بنیادی که نقش بسزایی در تعلیم آموزه‌های زندگی به خردسالان دارد، ضمن تثبیت مفاهیم ضروری، فضای وسیع تری را برای تفهیم بهتر مبحث مسئولیت پذیری در مخاطبان خردسال ایجاد کند و همچنین این ذهنیت را در آنها نهادینه کند که بهترین مراقب، همواره والدین‌ هستند.

امتیاز شما