امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت صداوسیما برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه آبرسانی

مشاهده ۲۲۰
۱۴۰۱/۱۰/۲۵- ۱۰:۴۶

در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، زمینه‌های همکاری طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی مهندس محمدخانی در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر اکبر رضایی به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، ضمن آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید، با قدردانی از تعامل صمیمانه رسانه ملی با این شرکت گفت: صداوسیما با تولید برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی و پرداخت شایسته به موضوع آب توانسته با فرهنگ سازی درست استفاده بهینه از آب و ترویج مصرف صحیح، کمک قابل توجهی به افزایش خدمات آب و فاضلاب به مردم داشته باشد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت آبی استان، اهمیت صیانت از منابع آبی و نحوه مصرف صحیح را مورد تاکید قرار داد و افزود: کاهش نزولات آسمانی نسبت به میانگین بلند مدت، افزایش مصرف آب و همچنین مصرف بی رویه، سبب کاهش منابع آبی سطحی و زیر زمینی گردیده و همکاران ما تلاش می‌کنند با بهره گیری از روش های متنوع تبلیغی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ارزش واقعی این نعمت مهم را در میان مردم تبیین کنند.

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این دیدار موضوع آب و ضرورت صرفه جویی از آن را از موضوعات مهم برنامه‌های تولیدی برشمرد و گفت: صداوسیما با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و رسالت ذاتی خود در این امر ، شرکت آب و فاضلاب را در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه ، کاهش هدررفت، ترویج مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف همراهی خواهد کرد.

دکتر اکبر رضایی تولید و پخش گزارش های خبری، وله‌های کوتاه و برنامه‌های ترکیبی، مستند، فیلم و میزگرد را در این زمینه اثربخش دانست که می تواند بخشی از چالش های منابع آبی را در استان رفع نماید.

وی ظرفیت عظیم آگاهی بخشی رسانه ملی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: حوزه‌های مختلف پیام این مرکز می توانند با پرداخت هنرمندانه، هر کدام نقشی موثر و جداگانه در آگاه سازی مردم از اصلاح الگوی مصرف و تأثیر نامطلوب مصرف بی رویه داشته باشند.

تصاویر

امتیاز شما