امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گسترش فعالیت واحد 162 صداوسیمای مرکز خلیج فارس

مشاهده ۲۹۰
۱۴۰۱/۱۰/۲۷- ۰۹:۱۹

به منظور خدمت رسانی به مخاطبان و پاسخگویی به درخواستهای آنان فعالیت سامانه 162 روابط عمومی صداوسیمای مرکز خلیج فارس گسترش پیداکرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با هدف تسهیل در ثبت، پیگیری و رفع هرچه دقیق تر مشکلات مردمی و با همکاری واحد ارتباطات زمینی و ماهواره ای مرکز، سامانه 162 روابط عمومی صداوسیمای خلیج فارس بروز رسانی شده و از این پس مخاطبان می توانند با شماره گیری 162 به مرکز استان و سازمان متصل شوند، ضمن اینکه تلفن گویا برای مخاطبان شبکه استانی به فعالیت خود ادامه می دهد و باتوجه به تماس های مردمی فرم ثبت نظرات مخاطبان تکمیل و در اختیار مدیران و مسئولان قرار داده می‌شود.

از زمان به روزرسانی و گسترش فعالیت سامانه 162 روابط عمومی مرکز به تمامی‌پیام های صوتی و در خواست بینندگان و مخاطبان به صورت روزانه و منظم پاسخ داده شده است که این امر موجب رضایت و خشنودی مخاطبان فراهم گردیده ودر تماسهایی که با این سامانه گرفته می‌شود این موضوع مکررا اعلام می‌شود.

ساکنان استان هرمزگان می توانند با شماره گیری 162 مستقیما به واحد روابط عمومی صداوسیمای مرکز خلیج فارس متصل شوند و با فشردن کلید 1 راجع به برنامه‌های شبکه ملی و با گرفتن کلید 2 در خصوص برنامه‌های شبکه استانی اعلام نظر نمایند و دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص برنامه‌های شبکه ملی و استانی بیان نمایند.

 

 

امتیاز شما