امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«ماجراهای طاها» را درشبکه پویا و تلوبیون مشاهده کنید

مشاهده ۶۹۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۷- ۱۱:۴۲

«ماجرا‌های طاها» در 52 قسمت 7 دقیقه ای در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به مدت 364 دقیقه تولید شده است که از شبکه پویا و بستر فضای مجازی تلوبیون پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه انیمیشنی «ماجرا‌های طاها» از تولیدات واحد پویانمایی صدا وسیمای کهگیلویه و بویر احمد به سفارش واحد پویانمایی مرکز سیمای استان‌ها تولید شده است که در شبکه‌های سراسری پخش می‌شود. در هر قسمت از این مجموعه طاها و بچه‌ها و اهالی، درگیر داستان و ماجرایی سر گرم کننده با محوریت موضوعات اخلاقی، تربیتی و مهارتی بر اساس آموزه‌های قرآنی و معارف دینی می‌شوند که سبب می‌شود در نهایت این گروه سنی به شناختی از خود و دنیای پیرامونشان برسند.

«ماجرا‌های طاها»، در 52 قسمت در صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد به مدت 364 دقیقه تولید از شبکه پویا در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 15 و بستر فضای مجازی تلوبیون به روی آنتن می رود. محسن محمدی تهیه کننده این مجموعه هدف از تهیه و تولید این مجموعه پویانمایی ایجاد فضایی جذاب و سرگرم کننده و مفرح و پر امید برای کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: بهره گیری از مباحث طنازانه، مجموعه «قصه‌های طاها را تا حد زیادی در جذب مخاطب موفق کرده است، اما برای جذب بیشتر مخاطب، می طلبد روایت‌های طنزگونه را بیشتر، عامیانه تر و متناسب با مسائل روز پیش ببریم. مجموعه پویانمایی در سه فصل 27 قسمتی از سوی شبکه استانی دنا به تهیه کنندگی محسن محمدی، نویسندگی مهدی شاه پیری ، کارگردان آن را رضا فصاحت بر عهده دارد.

امیر رئوف، مدیرکل شبکه استانی دنا نیز نقش تربیتی و آموزه‌های دینی این سریال و تاثیرگذاری آن برای آشنایی با مسایل قرآنی سنین کودک و نوجوان را بسیار کلیدی و حایز اهمیت دانست: فصل سوم «ماجراهای طاها» در 27 قسمت نیز از سوی شبکه استانی دنا در دست تولید است.

 

تصاویر

امتیاز شما