امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش پر رنگ رسانه ملی در توسعه شهری

مشاهده ۲۰۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۷- ۱۳:۲۵

حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی‌کلانشهر تبریز با اکبر رضایی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار و در راستای تعاملات دو طرفه گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در این دیدار تعامل بین شورا، شهرداری و رسانه ملی را در اجرای قوانین و عملی شدن مصوبات ضروری خواند و گفت: همفکری و هم افزایی دو مجموعه با توجه به ضریب نفوذ بالای صداوسیما می تواند در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، شکل دهی فرهنگ عمومی، افزایش شاخص های زندگی شهری، پیشرفت و توسعه شهر، تسریع در پروژه‌های مربوط به خدمات شهری به مراتب اثربخش باشد.

اکبر رضایی،  شهرداری را یکی از رویداد محورترین حوزه‌های کاری صداوسیما برشمرد و افزود: برگزاری نشست های هم اندیشی، اتاق های فکرهای دوجانبه و همکاری‌های مشترک رسانه ای می تواند به بررسی درست چالش ها،  معضلات شهری، پیگیری حل درست مطالبات مردمی‌ بیانجامد.

وی نهاد مدیریت شهری را نهادی مهم قلمداد کرد و تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی که مسائل شهری را از قاب رادیو و تلویزیون پوشش می دهد منشا تاثیرات مهم در پیوند رسانه و شهرداری دانست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی‌ کلانشهر تبریز هم با مهم خواندن نقش و جایگاه صداوسیما در کشور بر اهتمام شورای اسلامی‌ برای تعامل خوب با رسانه ملی پرداخت و گفت: مشارکت شهرداری با صداوسیما در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی باعث شده بسیاری از مسائل و مشکلات شهری حل و در خدمت رسانی به مردم تسهیل شود.

نائب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی‌ کلانشهر تبریز ارتباط مستقیم با مردم را وجه مشترک صداوسیما، شورای اسلامی و شهرداری، دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با بهره گیری درست از ظرفیت رسانه در راستای اغناسازی افکار عمومی، فرهنگ سازی و تسهیل خدمت رسانی گام‌های خوبی برداریم.

نائب رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی خاطر نشان شد: صداوسیما با اطلاع‌ رسانی صحیح و به موقع از مصوبات شورای شهر و انعکاس خدمات و عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری، توانسته منشأ تاثیرات مهم در توسعه شهری باشد.

 

امتیاز شما