امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ضرورت توجه به نهاد آموزش و پرورش

مشاهده ۲۰۴
۱۴۰۱/۱۰/۲۸- ۱۱:۳۴

سرپرست آموزش و پرورش استان با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل جدید صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این دیدار با تاکید بر ماموریت مهم و با اهمیت نظام آموزشی گفت : با بهره گیری از ظرفیت عظیم حوزه‌های مختلف پیام ، با نگاه و رویکردی جدید به آموزش و پرورش خواهیم پرداخت تا باعث افزایش بهره ‌وری در نظام آموزشی باشیم. 

دکتر اکبر رضایی از سیستم آموزشی به عنوان مبدا تحولات در جامعه یاد کرد و با بیان اینکه صداوسیما همواره در تولید برنامه‌ها یک نگاه حمایتی به این مجموعه دارد اظهار داشت: حوزه رسانه و دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان دو نهاد مهم فرهنگی و تأثیرگذار با همکاری بیش از پیش می توانند در پیشبرد اهداف علمی، آموزشی و پرورشی جریان ساز و اثرگذار باشند. 

وی به انتظارت جامعه از این دو نهاد با توجه به برخورداری از طیف وسیع و متنوع جامعه هدف پرداخت و ابراز امیداواری کرد: با آغاز فصل جدیدی از همکاری مشترک و با همفکری و تدوین برنامه‌های تربیتی، مهارتی و آموزشی روز به روز شاهد تحولاتی ارزنده در سیستم تعلیم و تربیت و توسعه و تعالی آن باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی هم در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده و نهاد مقدس آموزش و پرورش گفت: در جنگ رسانه ای امروز ، تمرکز غرب بیشتر هدف گرفتن نهاد خانواده است و در این خصوص هزینه‌های سنگینی را پرداخت می‌کند. 

وی نقش صداوسیما را در تربیت درست نسل آینده بسیار مهم خواند و با تقدیر از خدمات موثر این مجموعه در اطلاع رسانی‌های به موقع ، صحیح و اثر بخش و پرداخت به فعالیت ها و رویدادهای آموزش و پرورش در نقاط مختلف استان، افزود: در چند سال اخیر صداوسیما با استفاده از ظرفیت های خود توانسته با تولید فکر و اندیشه گام های ارزشمندی برای خنثی سازی نقشه‌های دشمنان برای فرزندان این آب و خاک بردارد.

حجت الاسلام پوررادی با تقدیر و تشکر از همراهی خوب مجموعه رسانه ای با نهاد تعلیم و تربیت خاطر نشان شد: صداوسیما در ارتقاء سطح آموزش و پرورش با تعامل و هم افزایی شایسته بازوی توانمند تعلیم و تربیت بوده و توانسته همگام با اهداف نظام آموزشی حرکت نماید. 

امتیاز شما