امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقویت رویکرد فرهنگی و تبلیغی در مسیر رشد و تعالی فرهنگ صحیفه سجادیه

مشاهده ۲۰۹
۱۴۰۱/۱۰/۲۸- ۱۳:۲۰

اعضای بنیاد صحیفه سجادیه استان با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی امام سجاد(ع) را طلایه دار نهضت علمی و پیام آور کربلا دانست و گفت: متاسفانه آن طور که باید مأموریت اصلی این امام بزرگوار تبیین و تشریح نشده و اهمیت انس با این کتاب که به تعبیر رهبر معظم انقلاب کتاب زندگی عارفانه، عاقلانه و خردمندانه است در جامعه نهادینه نشده است.

دکتر اکبر رضایی به 4 اصل مهم دین ، اخلاق ، امید و آگاهی در برنامه‌های تولیدی رسانه ملی پرداخت و گفت: همواره در برنامه‌های معارفی موضوع انس با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مورد اهتمام حوزه‌های برنامه سازی بوده و تلاش خواهیم کرد با پرداخت شایسته به کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه و ایجاد نهضت صحیفه خوانی این منبع غنی و ناشناخته را برای نسل جوان تبیین و معرفی نماییم.

 وی ترویج فرهنگ و معارف والای صحیفه سجادیه را در جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با تعامل و هم افزایی حوزه‌های پیام رسانه ملی و بنیاد صحیفه سجادیه در استان می توان گام های مهمی در مسیر رشد و تعالی فرهنگ صحیفه سجادیه ، ارائه آموزش‌ها ، تقویت رویکرد فرهنگی و تبلیغی در جامعه، ترویج و ارتقای فرهنگی دینی خانواده‌ها برداشت.

در این دیدار اعضای بنیاد صحیفه سجادیه به ارائه نظرات ، دیدگاه‌ها و پیشنهادات پیرامون توسعه فرهنگ قرآن و عترت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی پرداختند.

امتیاز شما