امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بودجه و امکانات صداوسیما، باید متناسب با ماموریت های آن باشد

مشاهده ۳۶۲
۱۴۰۱/۱۰/۲۸- ۱۳:۲۴

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از فصل جدید تعامل دوسویه با نمایندگان استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی به برنامه ریزی برای اصلاح رویه حضور نمایندگان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و بیان عملکرد حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: در حال برنامه ریزی و تدوین سیاست هایی برای حضور منتخبان ملت در برنامه‌ها بر اساس تخصص، سوابق و توانمندی‌های علمی و عضویت در کمسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هستیم .

وی با تاکید بر استفاده از نمایندگان برای غنای محتوایی برنامه‌های تاثیرگذار و پرمخاطب گفت : صدا و سیما تلاش می‌کند فرصت عادلانه و برابر برای همه نمایندگان جهت انعکاس دیدگاه‌ها ، پیشنهادات و انتقادات قرار دهد و در اتاق‌های فکر و برنامه‌های راهبردی از نظرات نمایندگان استفاده کند.

رضایی جایگاه رسانه استانی را در بین مردم خوب و مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان شد : خوشبختانه بسیاری از حوزه‌های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در رتبه‌های خوبی در بین مراکز برخوردارند و ما تلاش می‌کنیم ضمن ارتقای دیگر حوزه‌ها ، جایگاه واحدهای برتر را حفظ کنیم .

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی مهمترین مطالبه مردم در نقاط مختلف استان را بهره مندی از شبکه‌های دیجیتال عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم در آینده ای نزدیک با تامین اعتبارات لازم و حمایت نمایندگان استان ، مناطق فاقد پوشش دیجیتال هم از این نعمت برخوردار شوند.

رضایی در پایان رسالت اصلی رسانه ملی را تعامل با دولت و مجلس در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه استان برشمرد و تصریح کرد: باید چهارچوب حرکت همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ، وفاق ، وحدت ، ایجاد روحیه امید و نشاط و بیان درست خدمات نظام اسلامی‌باشد و ما نیز همانند گذشته در این مسیر حرکت کرده و خواهیم کرد.

 نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی هم با تبریک انتصاب دکتر رضایی به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، به نقش حساس صداوسیما در جامعه و رویکرد جدید رسانه ملی پرداخت و گفت: یکی از رویکردهای جدید رسانه ملی، تعامل گسترده‌ با نمایندگان برای انعکاس رویدادهای مجلس است و ما شاهدیم رویکردهای جدیدی اتخاذ گردیده و نسبت به گذشته این رویه بازتر و سازنده‌تر شده و نظرات نمایندگان در خانه ملت بهتر شنیده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی با تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه معاونان، مدیران، مشاوران و کارکنان رسانه استانی در تولید برنامه‌های مختلف افزود: دشمن در مبارزه با نظام اسلامی‌با همه توان صف‌آرایی کرده و کشور در جنگ تمام عیار فرهنگی، روانی و رسانه ای قرار گرفته و در این جنگ نابرابر نقش و نوع برخورد افسران جنگ نرم ( کارکنان صدا و سیما ) با موضوعات مختلف بسیار مهم است.

وی به اهتمام مجلس در حل مشکلات و تنگناهای رسانه ملی اشاره و ادامه داد: صداوسیما خط مقدم مقابله با رسانه‌هایی است که علیه جمهوری اسلامی تاسیس و راه اندازی شده اند و ما با تقویت این رسانه پرافتخار تلاش می‌کنیم ، بودجه و امکانات ، متناسب با ماموریت های آن باشد تا بتواند به عنوان مهم ترین وسیله ارتباط جمعی به نقش و رسالت هر چه بهتر خود در تحولات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عمل کند.

امتیاز شما