امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اشتغال پایدار با تعامل صداوسیما و سازمان فنی و حرفه ای

مشاهده ۲۰۷
۱۴۰۱/۱۰/۲۹- ۱۰:۰۰

کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیرکل صداوسیمای گلستان در راستای تعامل بیشتر و پیشبرد برنامه‌های آموزش فنی و حرفه ای دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  مدیرکل صداوسیما با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی در جامعه گفت: مهارت و کار همچون دو بال هستند تا آدمی‌ بتواند پرواز کند و به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد، این دو باهم هستند یکی بدون دیگری بی معنا است وهر کس به مهارت دست یابد بدون شک به شغل پایدار نیز دست می یابد و لازمه توسعه پایدار، تربیت انسان ماهر در جامعه است.

شکری نیا در ادامه با اشاره به پیشرفت علم و لزوم استفاده از تکنولوژی‌های جدید افزود: رمز موفقیت در دنیای امروز نیازمند نگاه مهارت محور به حوزه اشتغال است، ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در استان، نیازمند برنامه ریزی‌های ویژه در حوزه مهارت آموزی است.

وی در پایان از آمادگی صداوسیما برای تهیه و تولید برنامه‌های آموزشی مشترک خبر داد و تصریح کرد: زیرساخت های آموزشی فنی و حرفه ای استان می تواند در راستای موفقیت آمیز بودن حوزه اشتغال زایی نقش بسزایی داشته باشد و در این زمینه آماده هر گونه همکاری هستیم.

در ادامه این دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان  ضمن تشکر از تعامل خوب مدیر کل صداوسیمای استان با این سازمان با بیان اینکه جهش تولید در کشور با جهش منابع انسانی اتفاق خواهد افتاد گفت: ما معتقدیم جهش در منابع انسانی با آموزش امکان پذیر است و آموزشهای مهارتی راهکاری مناسب جهت تحقق جهش تولید در کشور است و نقش رسانه ملی در این زمینه بی بدیل است.

کرایلو با تاکید بر نقش صداوسیما و رسانه استانی در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی، خواستار نگاه ویژه صداوسیما به این مقوله شد. وی در پایان گفت: همکاری دو دستگاه فنی و حرفه ای و صداوسیما می تواند مهارت های زیادی را در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر ایجاد کند و موجبات اشتغال مولد و پایدار در کشور را فراهم نماید.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما