امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
با حکم رئیس رسانه ملی؛
با حکم رئیس رسانه ملی؛

یوسف افشاری نیا، مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان شد

مشاهده ۱۶۵۲
۱۴۰۱/۱۰/۲۹- ۲۰:۵۷
تعداد بازدید:1652

دکتر پیمان جبلی در حکمی یوسف افشاری نیا را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان صداوسیما ماموریت های زیر را برای افشاری نیا تعیین کرده است:

تلاش در مسیر عدالت رسانه‌ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست ها و پیوست های مربوطه و تمهید جهش فکری و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی، انجام تدابیر لازم برای هم افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی، توجه ویژه به حوزه‌های مغفول عملیات رسانه ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه ای از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و انقلابی.

یوسف افشاری نیا متولد شهرستان شهرضا از توابع استان اصفهان بوده و دانش آموخته مقطع دکترای تخصصی در رشته ادبیات عرفانی از دانشگاه اصفهان است . وی همکاری خود را با سازمان صداوسیما از دوران دانشجویی در دانشگاه تهران آغاز  کرد و در سال ۱۳۷۷ به استخدام صدا و سیما در آمد. افشاری نیا از ایثارگران و جانبازان شاغل در رسانه ملی است و قبل از این مدیرکل مرکز چهارمحال و بختیاری بوده و مدیر کلی مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاونت سیمای مرکز اصفهان، معاونت سیما و صدای مرکز خوزستان، مدیریت تأمین و پخش سیما و صدای مرکز کهگیلویه و بویر احمد از سوابق مدیریتی او در رسانه ملی است.

همکاری با موسسه لغت نامه  دهخدا، آموزش و پرورش منطقه ۶ و ۱۲ تهران و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از دیگر فعالیت های فرهنگی اوست. وی سابقه حضور در حوزه‌های تولیدی استان‌های مختلف، مدیریت تولیدات فاخر نمایشی و کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های رادیویی و تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.

پنج شنبه ۲۹ دی مراسم تکریم و معارفه مدیرکل مرکز با حضور معاون امور استان‌های صداوسیما و جمعی از مقامات استانی برگزار شد.

در این مراسم، عابدینی، معاون امور استان‌های صداوسیما، یوسف افشاری نیا را به عنوان مدیرکل جدید مرکز معرفی و با اهدای لوح سپاس از خدمات بهرام عبدالحسینی در دوره بیش از چهار ساله تصدی مدیریت مرکز تشکر کرد.

امتیاز شما