امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

آموزش جدیدترین مهارت های ایمنی شخصی در هنگام وقوع حادثه

مشاهده ۳۵۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۱- ۱۳:۱۷

آمایش مدیریت بحران با هدف آشنایی با جدیدترین مهارت‌های شخصی در برابر زلزله و حوادث، در صداوسیمای خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امروزه روش‌های ایمنی در برابر زلزله تغییر کرده و به عقیده کارشناسان آموزش جدیدترین مهارت های ایمنی شخصی در هنگام وقوع زلزله دیگر پناه گرفتن در زیر میز و چارچوبِ در محلی مناسب و ایمن نیست، به همین سبب با هدف آشنایی بیشترکارکنان شبکه اترک با جدیدترین مهارت‌های شخصی در برابر زلزله و دیگر حوادث، مانور مدیریت بحران، ایمنی، زلزله و آتش نشانی در  صدا و سیمای خراسان شمالی برگزار شد.

 این دوره آموزشی با حضور کارشناسانی از جمعیت هلال احمر و آتش نشانی استان و با همکاری معاونت صیانت و حفاظت مرکز، جمعی از همکاران شبکه اترک  به مدت 2 ساعت برگزار شد و در آن مهارت ها و ایمنی‌های جدید در هنگام وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی به صورت نظری و عملی برای همکاران شبکه اترک تشریح شد.

در سال‌های اخیر با وقوع زمین لرزه‌های متعدد خسارت‌هایی به منازل مسکونی در خراسان شمالی وارد شده به طوری که وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در شهرستان‌های بجنورد و مانه وسملقان درشامگاه ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ موجب واردن شدن خسارت به بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی شد.

 

امتیاز شما