امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعتکاف و تبلیغات گسترده آن از رسانه ملی
اعتکاف و تبلیغات گسترده آن از رسانه ملی

اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش و تعمیق ارزشهای دینی و معنوی و راه گشای تحقق گام دوم انقلاب

مشاهده ۳۸۷
۱۴۰۱/۱۱/۰۲- ۱۳:۰۱
تعداد بازدید:387

حجت الاسلام گرزین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان در خصوص اعتکاف و تبلیغات گسترده آن از رسانه ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیما نیز در این نشست به اهمیت ماه پر فیض رجب اشاره کرد و افزود: اسلام و مکتب تشیع، تنها دین و مذهبی است که در آن عشق، فلسفه و شور و احساس همراه با معرفت وجود دارد و این ماه فرصت مناسبی برای تربیت بنیانهای فکری اعتقادی و ارزشی است.

شکری نیا در ادامه مراسم معنوی وپر فیض اعتکاف را بارزترین فرصت معنوی عنوان کرد و افزود: اعتکاف یک عمل مستحب بوده و نقش به‌سزایی در سازندگی نفس و روح انسان ایفا می‌کند و رسالت مهم و اساسی رسانه ملی کار فرهنگی است و مراسم معنوی اعتکاف تجلی کلید واژه معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است.

وی بیان کرد: امروز راهبرد دشمن اقدام نظامی علیه انقلاب اسلامی نیست، چون حضور مردم در عرصه‌های مختلف و وجود رهبری فرزانه همیشه اقدامات تفرقه افکنانه آنها را خنثی کرده است، دشمن در جنگ ترکیبی که به راه انداخته است به دنبال تغییر هویت انقلاب اسلامی وحدت کردن نسل جوان از ارزش های دینی وملی ماست و رسانه ملی با رویکرد جدید سازمان آماده هر گونه همکاری در خصوص نشر و تبلیغ گسترده اعتکاف است.

 در ادامه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان از زحمات صداوسیما بدلیل پوشش مناسب رسانه ای عزاداریهای مردم در ایام فاطمیه و سومین سالگرد شهادت پرافتخار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و انعکاس آن در شبکه‌های ملی و استانی تقدیر وتشکر کرد و گفت: رسانه ملی می‌تواند به ایجاد پیوست رسانه‌ای در طرح‌هایی که به واسطه تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود کمک کند و تعامل و همکاری میان سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیما بیش از پیش احساس می‌شود.

حجت الاسلام گرزین گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش و تعمیق ارزشهای دینی و معنوی است و باید از این فرصت مهم برای انس هر چه بیشتر جوانان با قرآن و معارف ناب الهی استفاده کرد که صدا و سیما بهترین ابزار انتقال این ارزشها به شمار می آید.

وی تصریح کرد: در راستای جذب جوانان و مردم به این مراسم معنوی نیاز به کار تبلیغی و تشویقی گسترده‌تری را از طریق رسانه ملی و استانی است.

تصاویر

امتیاز شما