امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تماشای «پیدا و پنهان» از آنتن شبکه پنج

مشاهده ۳۴۴
۱۴۰۱/۱۱/۰۲- ۱۳:۱۸

اولین قسمت از سریال تلویزیونی «پیدا و پنهان» به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاه حسینی امشب یکشنبه 2 بهمن ماه ساعت 19 تماشایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «پیدا و پنهان» یک سریال اپیزودیک است که در هر قسمت از آن به یکی از پرونده‌های امنیت ملی می‌پردازد و زندگی ماموران امنیتی و اطلاعاتی را به تصویر می‌کشد.
تنهایی، نقب شب، چراغها، کمین و ...عنوان داستان‌های این مجموعه است که در 7 قسمت به آن پرداخته می‌شود.
داستان اصلی این سریال توسط گروهی از نویسندگانی همچون فروغ فروهیده، داوود زادمهر و مهدی حمزه نگارش شده است.
«پیدا و پنهان» روایت شغلی چند مامور وزارت اطلاعات است که هر بار درگیر پرونده‏های مختلف اقتصادی، امنیتی، اطلاعاتی و … می ‏شوند و هر کدام از این ماموران، جدا از درگیریشان با پرونده‏ ها، قصه ‏های خانوادگی و مشکلات مخصوص خودشان را دارند. تصویر برداری بخشی از این سریال در کشور ارمنستان انجام شده است.
بنابر این گزارش،هنرمندانی نظیر فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، احمد ساعتچیان، کوروش سلیمانی، امیرحسین آرمان، حمید ابراهیمی، ناصر آقایی، حمیدرضا پگاه، میرطاهر مظلومی، بیژن افشار، شهروز ابراهیمی، مریم معصومی، الیزابت امینی، سیما خضرآبادی، طوفان مهردادیان، متین حیدرنیا، احسان عیوضی‌نژاد، حمیدرضا مولانا و سهیل فدایی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.
سریال «پیدا و پنهان» از امشب 2 بهمن ماه ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت 23 و 13:30 خواهد بود. این سریال به مدت 45 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما