امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

سلامتی و شادی با «صبح صبا»

مشاهده ۱۳۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۳- ۱۲:۲۹

برنامه «صبح صبا» با نگاهی طنز به موضوع سلامتی و اهمیت آن در زندگی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز صبح مخاطبان را در جریان رویدادها و اخبار مهم ایران و جهان قرار می دهد. این اطلاع رسانی در قالب های متنوع و با بیانی طنز صورت می‌گیرد، به گونه ای که شنوندگان رادیو صبا در اولین ساعات روز با شنیدن برنامه ای شاد و مفرح در جریان مهم ترین اخبار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور قرار می‌گیرند.
این برنامه که در کنار اطلاع رسانی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی روز جامعه می‌پردازد، روز سه شنبه چهارم بهمن «صبح صبا» با هدف توجه به سلامتی با موضوع لاغر شوید همراه شنوندگان می‌شود. این برنامه در فضایی شاد همراه پخش آیتم های متنوع توصیه‌ها و نکاتی درباره تغذیه سالم و اهمیت آن در سلامتی به شنوندگان ارائه می‌کند.
«صبح صبا» در این روز به مخاطبان یادآوری می‌کند که سلامتی در مهمترین بخش زندگی هر فرد قرار دارد. داشتن زندگی خوب مستلزم داشتن سلامتی است، اگر شما سلامتی نداشته باشید نمی توانید قله‌های مهم زندگی را فتح کنید. وقتی انرژی کمی دارید بیان عشق و صمیمیت برایتان دشوار است، نمیتوانید از خانواده خود حمایت کنید. اگر بدن شما ضعیف باشد ذهن شما هم تضعیف می‌گردد.
شما که سلامت باشید این سلامتی از درون شما به بیرون در جهت کمک به دیگران نیز می تواند مفید باشد.
مخاطبان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ یا تماس با شماره۲۲۶۵۳۰۴۳ با این برنامه در تعامل باشند و خاطرات و تجربه‌های خود را درباره این موضوع بیان کنند.
برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما