امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در گفتگو با مهر مطرح شد؛
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ساخت چند برنامه جدید در رادیو اقتصاد/ چگونه صاحب شغل شویم؟

مشاهده ۲۴۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۳- ۱۳:۲۵
تعداد بازدید:245

رادیو اقتصاد در برنامه «شغل آزاد» راهکارها و ریزه‌کاری‌های راه‌اندازی مشاغل را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی مروی مدیر گروه کسب و کار رادیو اقتصاد درباره راه‌اندازی برنامه‌های جدید به خبرنگار مهر گفت: اصناف یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در رونق تولید هستند و ما در نظر داریم در برنامه شغل آزاد، اطلاعات، دانش و اگاهی مخاطبان را نسبت به مشاغل ارتقاء دهیم تا افرادی که قصد دارند به هر صنفی ورود کنند با مراحل گام به گام عملکرد آن صنف آشنا باشند.

مروی ادامه داد: در هر برنامه با یکی از پیشکسوتان یک صنف گفتگو می‌شود و چالش‌ها و موانع و نیز تجربیات آن صنف مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین این برنامه راهکارها و ریزه‌کاری‌های راه‌اندازی مشاغل را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

وی از حضور روسای اتحادیه صنوف و انجمن‌ها در این برنامه خبر داد و عنوان کرد: در این برنامه روسای اتحادیه‌ها مسائل حقوقی، کسب مجوزها، و شرایط بهداشتی و ایمنی در حین کار را نیز بازگو می‌کنند.

مدیر گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، آیتم‌های گزارشی را از دیگر بخش‌های این برنامه معرفی کرد و گفت: در بسته‌های گزارشی نیز با صاحبان مشاغل گفتگو می‌شود و مسائل و دغدغه‌های آنان بازگو می‌شود. در آیتم تاریخچه که فضایی شنیدنی و جذاب دارد، مردم با تاریخچه هر صنف آشنا می‌شوند که مربوط به کدام شهر و روستا است.

برنامه مشاغل آزاد به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه و گویندگی شهلا جمشیدیان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۹:۳۰ از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

مدیر گروه کسب و کار رادیو اقتصاد به راه‌اندازی یک برنامه دیگر هم اشاره و بیان کرد: در این برنامه پس از طرح موضوع برنامه در قالب نمایش و با حضور کارشناسان زبده اقتصادی به سوالات مخاطبان اعم از مهریه، سود بانکی، پس اندازها، بازارهای سرمایه، خرید و فروش ملک و خودرو و... پاسخ داده می‌شود.

وی هدف از این برنامه را افزایش رشد دانش اقتصادی مردم و حل بسیاری از شبهات و گره گشایی از مشکلات مردم دانست.

این برنامه به تهیه کنندگی نازنین کتابچی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.

 

امتیاز شما