امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

کسب مقام نخست معاونت فضای مجازی در جشنواره ملی

مشاهده ۳۶۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۴- ۰۹:۱۵

معاونت فضای مجازی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت، مقام نخست را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت فضای مجازی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که به همت سازمان توسعه و ترویج دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای در استان کرمان برگزار گردید، در بخش پویانمایی رتبه اول را به نام خود ثبت کرد و بر سکوی نخست قرار گرفت.

این پویانمایی، تولید سجاد خالقی از همکاران این معاونت است که در این اثر، زندگینامه شهید عبدالرسول زرین را روایت کرده است.

شهید زرین یکی از بهترین تک تیراندازهای دوران دفاع مقدس بوده که نقش بسیار مهمی در عملیات ها و نجات نیروهای خودی داشته است.

گفتنی است هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و به ‌روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت و بیان حماسه‌های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس است.

امتیاز شما