امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روایت پشت صحنه سریال «تمام رخ» با ۲۰۰ بازیگر و تهیه لوکیشن ۶ کشور

مشاهده ۵۲۷
۱۴۰۱/۱۱/۰۴- ۱۱:۴۰
تعداد بازدید:527

تهیه کننده اجرایی «تمام رخ» گفت: سریال تمام رخ در بالغ بر ۴۰۰ لوکیشن داخل و خارج کشور با ۲۰۰ بازیگر تصویربرداری شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی  مدتی است از شبکه سه پخش می‌شود، مجموعه‌ای که در آن هم مسائل خانوادگی مطرح می‌شود و به روابط اعضای یک خانواده به خصوص یک زوج می‌پردازد و هم بحث دارو در آن مطرح است.

سعید صفری تهیه کننده اجرایی مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» درباره ابعاد تولیدی و پروداکشن گفت: قصه «تمام رخ» مانند سایر تولیدات دفتر، به تهیه کنندگی برادر بزرگترم آقای ابوالفضل صفری جزو محصولات پیچیده محسوب می‌شود. ما دو تجربه قبلی در این حوزه داشتیم که شبیه یکدیگر بود، یعنی هم تولید خارج از کشور داشت و هم پروداکشن از ملودرام و کار‌های معمول فاصله می‌گرفت. «تمام رخ» نیز حائز همان شرایط محسوب می‌شود، یعنی چند کشور و چندین استان را در قصه شاهد هستیم که همین موضوع روند تولید را سخت می‌کرد، به انضمام اینکه بالغ بر ۴۰۰ لوکیشن در این سریال دیده می‌شود که ماحصل این سختی به لطف خدا و تلاش همه همکاران رضایت بخش بوده است.

 سریال تمام رخ

صفری در خصوص  تعداد لوکیشن  خارج از کشور و داخل ایران توضیح داد: شش کشور در قصه می‌بینیم که بخش‌هایی از آن خارج از کشور فیلمبرداری شده و بخش‌هایی از آن نظیر افغانستان، عراق و... که امکان بازسازی در ایران وجود داشته در کشور خودمان تصویربرداری شده است، یعنی سکانس‌هایی که ملاحظاتی نداشته یا امکان‌های عرفی و قانونی برای آن موجود بوده، در ایران و در شهرستان‌هایی که جغرافیایی شبیه به مناطق اصلی داشته فیلمبرداری شده است. بخش عمده و سنگین کار خارج از کشور صورت گرفته، در قصه «تمام رخ» بیننده شاهده کشور‌های افغانستان، جمهوری چک، ترکیه، عراق، فرانسه و... است. همچنین لوکیشن‌های این سریال در داخل کشور نیز در ۴ استان مختلف به غیر از تهران بوده است.

تهیه کننده اجرایی «تمام رخ» درباره  ساختار سریال و  برنامه ریزی این پروژه عنوان کرد:گروه ما به مدیریت و هدایت آقای ابوالفضل صفری در این روند، کارنامه خوب و ارزشمندی به جای گذاشته، یعنی چندین اثر در این ژانر تولید کرده و نهایتاً آخرین اثر «تمام رخ» است. گروهی مجرب است که حجم زیادی از تجربه و اتفاقات این چنینی تولیدی را قبلاً آزموده باشد، همیشه بخش زیادی از مسائل کار با تجربه حل می‌شود. شرایط سختی برای تولید این آثار وجود دارد که گروه در این زمینه تجربه کافی را دارد.

 سریال تمام رخ

صفری  درباره تعداد بازیگران گفت: بالغ بر ۲۰۰ بازیگر فرعی و اصلی در این کار حضور دارند که بیش از ۲۰ بازیگر خارجی به فراخور نقش‌ها دعوت به کار شده اند و در قصه حضور دارند، الباقی هم ترکیبی از بازیگران چهره و با معرفی چهره‌های جدید و بازیگران تئاتری است، امیدوارم که کار برای بینندگان رضایت بخش بوده باشد.

سریال تمام رخ

گفتنی است  عوامل اصلی سریال تمام رخ: تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: محمود معظمی، نویسنده: آزیتا خیری، برنامه ریز و دستیار کارگردان: پیام حنفی، منشی صحنه: سمانه دالوند، سارا طالبیان، عکاس: شیوا خدابخش، مجری طرح: موسسه فرهنگی و هنری اقلیم ارغنون،   تهیه کننده اجرایی: سعید صفری، دستیار تهیه کننده: فائزه باقری، مدیر تولید: آرش زینال خیری ، مدیر تصویربردای: علیرضا رجایی مقدم، ناظرکیفی: محمود سالاری، تدوین: پری سا ناهید پور، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: وحید سلطانی، طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی، مدیر دوبلاژ: افشین زی نوری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراحان لباس: سیما سلامی، مهرناز اکبری، آهنگساز: بهنود یخچالی، طراح جلوه‌های بصری: مهدیار سزاوار، مدیر تدارکات: نادر سید محمدی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری و....

امتیاز شما