امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

آشنایی مخاطبان اسپانیایی زبان «ایران» با سوغات مراغه و آثار مذهبی بندرعباس

مشاهده ۲۴۳
۱۴۰۱/۱۱/۰۴- ۱۴:۴۹

فیروز آباد در استان فارس، سوغات مراغه و آثارتاریخی آن و برخی از بناهای مذهبی بندر عباس در شبکه هیسپان تی وی معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ایران» شبکه هیسپان تی‌وی این هفته مخاطبان اسپانیایی زبان خود را با فیروز آباد فارس، سوغات مراغه و آثار مذهبی بندرعباس آشنا می‌کند.

فیروز آباد در استان فارس شهری باستانی با آثار تاریخی با شکوه متعلق به دوران ساسانیان است که فراز و نشیب های بسیاری را در طول تاریخ شاهد بوده است. بخش دیگر برنامه به معرفی مکان‌های شگفت انگیز مراغه و سوغاتی‌های این شهر اختصاص دارد.یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران بناهای مذهبی مانند مساجد و مقبره‌ها و مکان‌هایی است که بازتابی از هنر و اعتقادات ساکنان هر منطقه است که در بخش انتهایی برنامه به معرفی برخی از این مکان‌ها در شهر بندر عباس می‌پردازد.

مجموعه «برنامه ایران» به تهیه‌کنندگی محمدعلی قاسمی چهارشنبه 5 بهمن ساعت 04:30 از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز در ساعت های 09:30، 13:00 و 18:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/iran/97 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما