امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش صداوسیما در توسعه مدیریت شهری

مشاهده ۳۶۰
۱۴۰۱/۱۱/۰۶- ۱۲:۱۴

درنشست مشترک صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی و شورای اسلامی‌شهر ارومیه نقش صداوسیما در توسعه مدیریت شهری بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهنددس مجرد مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی دراین نشست که در سالن جلسات صداوسیما برگزار شد، پاکدستی،شفافیت وقانون گرایی را موجب اعتماد بیشتر مردم به شوراها دانست و گفت:تعامل هر چه بیشتر شورای اسلامی‌شهر با مردم و مجموعه شهرداری و دستگاه‌های اجرایی روند خدمات رسانی به مردم را ارتقا خواهد داد.

 مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی، ارتقای بهره وری نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری را موجب افزایش رضایت مندی مردم و کمک به پیشبرد هر چه بهتر امور شهری ارزیابی کرد. وی هم افزایی رسانه‌ها و صداوسیما با شورای شهر و شهرداری در قالب یک پیوست رسانه ای هدفمند را در اجرای طرح های شهری تاثیر گذار دانست.

رییس شورای اسلامی‌شهرارومیه هم دراین نشست با استقبال از هم افزایی و همکاری سازنده با صداوسیمای استان گفت:ارتباط موثربین این دومجموعه می تواند منجربه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها شود.

نقی کریمی همچنین  از تلاش های صداو سیمای مرکز  آذربایجان غربی در انعکاس فعالیت های شورای شهر و شهرداری ارومیه تقدیر کرد و گفت:رسانه‌ها با رعایت انصاف و با پیگیری و طرح مشکلات شهری و مردمی می توانند به پیشبرد امور و حل مشکلات شهری کمک کنند.  اعضای شورای شهر و معاونین صداوسیمای استان نیز در این جلسه به طرح و تبادل نظر پرداختند.

 

امتیاز شما