امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

قاب تماشایی شبکه پنج در بهار انقلاب/ مرور رویدادهای جشنواره فجر در شبکه تهران

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۱/۱۱/۰۸- ۱۰:۴۷

شبکه پنج سیما، با آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع و جذاب به استقبال جشن انقلاب می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه پنح سیما با شروع دهه مبارک فجر پخش سریال جدید شهباز را آغاز می‌کند و با ویژه برنامه‌هایی نظیر پرچم بالاست، مستند خیریه اشرف، جشنواره فیلم فجر، جشنواره فیلم های سینمایی، مستندهای پاسخ به تاریخ و پرتره با موضوع انقلاب، سلام تهران، به خانه بر می‌گردیم و ... مهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود.

شهباز در بهار 44

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی"شهباز" به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور از شنبه 8 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود. این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه ای تهیه و تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند.

پرچم بالاست

ویژه برنامه "پرچم بالاست" در 7 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای هومن ستوده در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود. قرار است این ویژه برنامه دستاوردها و پیشرفتهای کشور از بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بخصوص موفقیت های مثال زدنی درعرصه‌های علمی، فناوری و ... را در سالهای اخیر به تصویر بکشد. همچنین برنامه"پرچم بالاست"در هر قسمت به معرفی یکی از شهدا و چهره‌های ماندگار صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پزشکی، علم و فناوری و... می‌پردازد.

رصد چهل و یک

جشنواره فیلم فجر شبکه پنج سیما، در طول برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر هر روز ساعت 12 مهمترین اخبار این جشنواره را رصد و تقدیم نگاه مخاطبان می نماید.

تماشای خیریه اشرف

مستند سیاسی خیریه اشرف با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید تفرشی از ابتدای بهمن ماه ساعت 22 از قاب شبکه پنج سیما روی آنتن رفته است. این مستند در 12 قسمت 25 دقیقه ای به واکاوی زوایای پنهان ابعاد مالی و پولی سازمان مجاهدین خلق و موسسات آشکار و پنهان پوششی، اقماری و تابعه آن می‌پردازد." خیریه اشرف " یک پروژه به ظاهر خیریه در کشورهای اروپایی است که سازمان منافقین آن را دنبال می‌کرد. هدف اهالی این پروژه کمک به مردم ایران اعلام می‌شد اما این هدف ظاهری، پوششی برای سر کیسه کردن شهروندان بی اطلاع اروپایی از سوی سازمان بد نام مجاهدین بود.

پخش آثار برتر سینمای هند

واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما، در ایام دهه مبارک فجر با جشنواره شبانه فیلم های سینمایی هر شب ساعت 24 مهمان نگاه گرم مخاطبان می‌شود. این جشنواره از ابتدای بهمن ماه شروع و تا پایان 22 بهمن ادامه خواهد داشت. جشنواره شبانه فیلم های سینمایی هر شب ساعت 24 با پخش یکی از آثار برتر سینمای هند، تقدیم مخاطبان می‌شود.

مستند تامینی "پاسخ به تاریخ" به واکاوی و راستی آزمایی روایت هایی از دوران سلطنت پهلوی که در فضای عمومی و مجازی مطرح شده است، می‌پردازد. همچنین مستند پرتره نیز در ایام انقلاب از شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

سلام انقلابی به کلانشهر تهران

مجله خبری و صبحگاهی "سلام تهران" که هر روز از ساعت 8 تا 10 صبح تماشایی می‌شود از ابتدای دهه مبارک فجر ویژه جشن انقلاب مهمان خانه مخاطبان می‌شود. این ویژه برنامه در روزهای انقلاب میزبان مسئولان، هنرمندان و چهره‌های انقلابی خواهد بود تا درباره دستاوردهای 44ساله انقلاب گفتگو نماید. همچنین این برنامه صبحگاهی به مهمترین رویدادهای فرهنگی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌پردازد.

برنامه "درشهر"، "دراستان" نیز ضمن تهیه گزارش از پیشرفت های شهری پس از انقلاب اسلامی ایران، گزارش های ویژه ای از برنامه‌های دهه فجر در سطح استان خواهند داشت.

تشریح دستاوردهای جدید پزشکی در به خانه بر می‌گردیم

گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما، برنامه‌های "رنگین کمان و به خانه بر می‌گردیم را در ایام جشن انقلاب روی آنتن می‌برد. برنامه "به خانه بر می‌گردیم" که هر روز ساعت 16:20 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود، در دهه فجر با حضور مهمانان و کارشناسان مرتبط به تشریح دستاوردهای جدید پزشکی و دانش بینان بعد از انقلاب می‌پردازد.

برنامه ظهرگاهی "تا نیایش" در این ایام معطوف به این مناسبت خواهد بود.همچنین پخش شبکه پنج سیما وله، میان برنامه، موسیقی تصویر و ... را تدارک دیده است که در فاصله بین برنامه‌ها روی آنتن خواهد برد.

 

امتیاز شما