امروز يك شنبه  ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

کودتا در پرو زیر ذره بین «شکاف اقتصادی» هیسپان تی وی

مشاهده ۳۷۳
۱۴۰۱/۱۱/۰۹- ۱۳:۳۳

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی وضعیت اقتصادی پرو و نقش آمریکا در تغییر رئیس جمهور این کشور می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، بررسی وضعیت اقتصادی پرو و نقش آمریکا در تغییر رئیس جمهور این کشور را زیر ذره بین می‌برد.پدرو کاستیو نامزد حزب چپگرای پرو، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پیروزی رسید. کاستیو پس از اعلام نتایج انتخابات تاکید کرد که باید در جهت مبارزه برای پایان دادن به نابرابری‌های موجود در کشور به پا خیزیم. وی متعهد شد که با کار و تلاش و به کمک مردم، در راستای تامین سلامت، اشتغال و تحصیل مردم پرو تلاش خواهد کرد. کاستیو با گذشت یک سال تحت یک نیرنگ پارلمانی از جانب جناح راست کنگره از ریاست جمهوری کشورش برکنار و دستگیر شد و معاون وی بولوارته با همدستی آمریکا برای سرپرستی ریاست جمهوری انتخاب شد.

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه ساعت 04:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 11:00،13:00،18:30 و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما