امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
همایش تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
همایش تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

رسالت صداوسیما در جهاد تبیین و گام دوم انقلاب

مشاهده ۳۲۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۹- ۱۳:۴۴
تعداد بازدید:325

اعضای همایش تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان در خصوص برگزاری هر چه بهتر این همایش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیما ضمن ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به اینکه همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در «جهاد تبیین» بار اصلی بر دوش رسانه‌ است افزود: رسانه ملی شاهراه جهاد تبیین است و نقش رسانه‌ها خصوصاً صدا و سیما از جهات مختلفی حائز اهمیت است و رسانه ملی  بیش از همه این وظیفه را دارد که اقداماتی را در زمینه شناختِ مفاهیم این رویکرد و القایِ درست آن در جامعه داشته باشد.

شکری نیا در ادامه بیان داشت: سازمان صدا و سیما با داشتن قوی‌ترین شبکه ارتباطی تا کنون در جهاد تبیین نقش آفرینی ویژه ای داشته  و در جنگ شناختی دشمن با تمام توان خود وارد میدان شده است.

وی با تاکید بر تبیین اقدامات رسانه ای دشمنان نظام اسلامی، گفت: اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در جهاد تبیین و بیان عملکرد و جایگاه ایران اسلامی در قالب تولید محتوا، مباحث نرم افزاری و تولید برنامه‌های فاخر با توجه به نسل نوجوان و جوان و مدیریت صحیح فضای مجازی، در مقابله با افکار دشمنان بسیار موثر است و صدا و سیمای گلستان آماده هر گونه همکاری در جهت برگزاری این همایش است.

در این جلسه همچنین هر یک از اعضای همایش تبیین نیزبه بیان گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود پرداختند.

 

تصاویر

امتیاز شما