امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ایران و چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر

مشاهده ۲۰۵
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۰۹:۲۳

برنامه «ایران امروز» از گروه فرهنگ و تمدن با حضور کارشناسان و صاحب نظران از چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

در این جشنواره 26 فیلم از ۲۵ کشور در بخش بین‌الملل به نمایش در خواهند آمد که ۹ فیلم از مجموعه این آثار، تولید مشترک چند کشور هستند.آثار بخش بین‌الملل جشنواره در سه بخش سینمای سعادت، جلوه گاه شرق و جشنواره جشنواره‌ها به نمایش در می‌آیند. هر یک از این سه بخش ترکیبی از فیلم‌های خارجی و تعداد محدودی از فیلم ایرانی هستنند.

همچنین فیلم‌های ایرانی حاضر در سه بخش بین الملل از میان متقاضیان اکران بین الملل، از سوی هیات انتخاب جشنواره برگزیده شده اند.

از همین رو برنامه «ایران امروز» با حضور مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمود گبرلو منتقد و کارشناس سینما وامیر حسین شریفی متخصص حوزه ی فیلم و سینما پیرامون چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بحث و تبادل نظر می‌کننند.

گفتنی است «ایران امروز» دوشنبه‌ها به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما