امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

یگان ویژه، تجلی اقتدار و امنیت

مشاهده ۵۸۸
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۱۳:۵۸

فرمانده یگان ویژه فراجا به همراه جمعی از مسئولین این یگان با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در این دیدار با تقدیر از زحمات گرانسنگ و تلاش های ارزشمند فراجا، به ویژه یگان ویژه در کنترل مسائل اخیر، از آمادگی صداوسیما در انعکاس خدمات، قابلیت‌ها، ماموریت ها و توانمندی‌های این نیرو در سطح استان خبرداد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش یگان ویژه را در تأمین امنیت و آرامش عمومی مهم، برجسته، انکار ناپذیر و اثرگذار خواند و افزود: یگان ویژه تجلی اقتدار و امنیت است و از خودگذشتگی، جانفشانی و نقش آفرینی آن در حفاظت و صیانت از جان و مال مردم تنها بخشی از خدمات این نیرو‌ی مقتدر است.

فرمانده یگان ویژه فراجا نیز در این دیدار با تبریک مسئولیت جدید دکتر رضایی، مشارکت، همراهی، همدلی و هم افزایی رسانه ملی را یاریگر پلیس در تامین امنیت و آسایش جامعه عنوان کرد.

سردار مسرور با اشاره به اینکه همیشه تلاش می‌کنیم توانمندی ‌ها و مهارت های خود را بر اساس نوع تهدیدات ارتقاء بخشیم افزود: یگان ویژه از لحاظ ساختار، آموزش، تجهیزات و نیروی انسانی زبده‌ترین بخش تخصصی فراجا است و مهارت های این نیرو برای کادر فراجا یک روحیه و انگیزه است.

این مقام انتظامی، امنیت را مهم‌ترین اصل در مدیریت بحران‌ها برشمرد و یگان ویژه را چشم بدون خطا و تیزبین فراجا در بحران‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: نیرو‌های مؤمن و ولایتمدار این نیرو بازوان قدرتمند در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

امتیاز شما