امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

برگزاری اتاق فکر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی

مشاهده ۳۵۵
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۱۴:۰۸

جلسه اتاق فکر شبکه سهند با موضوع برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی‌به ریاست دکتر اکبر رضایی و با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان فرهنگی و اجتماعی و معاونان و مدیران تولید و پخش حوزه‌های پیام با هدف بررسی راهکارهای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و بازنمایی آن در رسانه استانی در اتاق جلسات صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه هر یک از اعضای حاضر به بیان دغدغه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای تبیین آرمان‌های انقلاب و تقابل با جبهه رسانه ای معاند پرداختند. 

پوشش خبری و اطلاع رسانی مناسب برنامه‌های دهه فجر، بازتاب درست عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی، آگاه سازی افکار عمومی نسبت به برنامه‌ها ، انعکاس مناسب اخبار و عملکرد کمیته‌ها و ستادهای استانی و شهرستانی، ارتقای سواد رسانه‌ای در سطح جامعه، توجه به اعتماد افزایی، پیگیری مطالبات مردمی، تبیین هنرمندانه و خلاقانه دستاوردهای انقلاب، تقویت جبهه انقلاب، تبیین رویش های انقلاب، پرداخت به پیشرفت های همه جانبه، توجه به گفتمان نسل جدید و... از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امتیاز شما