امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس دستاوردهای انقلاب در اترک

مشاهده ۴۲۱
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۱۴:۰۸

صداوسیمای خراسان شمالی در ویژه برنامه‏ هایی به دستاوردهای انقلاب در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‏ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه اترک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در استان خراسان شمالی با تولید‏ و پخش ویژه برنامه‌های برای مخاطبانش معرفی می‏ کند.

سیمای اترک با ویژه برنامه «خیابان انقلاب پلاک 44» به تهیه کنندگی رسول فرح بخش در ایام دهه فجر هر شب ساعت 20:30 به مدت یک ساعت به صورت زنده میهمان مردم انقلابی استان است. همچنین در برنامه‏ های : صبح تازه، رصد، خانه مهر، آیدنلق ، ولات و خلات، جوان شو، تب و تاب، کلاغ پر، گود ورزش، ترنم شبانه، قاب آزاد، شهر به شهر، سیمای عدالت، سلام آبادی و... دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی بررسی می‌شود.

صدای اترک نیز با ویژه برنامه  صدای انقلاب» به تهیه کنندگی مجید حمزانلوئی در دهه فجر هر روز از ساعت 18 به مدت یک ساعت به طور زنده شنوندگانش را در جشن بزرگ انقلاب همراهی می‌کند. شنیدنی‌های انقلاب (گفتگو با مهمان)، رویش ها (دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف)، روز شمار انقلاب، بسته خبری (انعکاس مراسم ها و برنامه‌های همان روز در استان)، نمایش کوتاه طنز، روایت خوانی (حوادث انقلاب همراه با افکت)، مجله هنری (معرفی و انعکاس فعالیت های هنرمندان استان)، مسابقه، ترانه‌های انقلابی و شخصیت شناسی، پویش فضای مجازی و ... از بخش های برنامه است.

 علاوه بر این صدای اترک در برنامه‌های مختلف به چگونگی وقوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می‌پردازد که از جمله این برنامه‌ها می توان به: صبح انقلاب، زنگ خدمت، ایشق گجه له، صدای روستا ، موج ورزش ، پرسمان، دنگ کرمانجان، ترنم شبانه، کودکانه، خونمون، ضربان، یاریگران زندگی، سونجه، صدای روستا، مستند نمایش های رادیویی و... اشاره کرد.

معاونت خبر مرکز خراسان شمالی نیز در بخش ‏های مختلف خبری با پوشش اخبار، همایش ها، گردهمایی ‏ها و رویدادهای مربوط و تهیه گزارش و مستند خبری، گفتگوی ویژه خبری و... دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان را به مخاطبان اطلاع رسانی می‏ کند.

همچنین معاونت فضای مجازی با ایجاد صفحه دهه فجر در وب سایت مرکز و برگزاری پویش 44 سال افتخار، موشن گرافیک، عکس‌نوشت، استوری موشن، پوستر، کاریکاتور، و... با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با مخاطبان فضای مجازی همراه می‌شود.

 

 

تصاویر

امتیاز شما