امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جشنواره ملی قرآن و عترت برگزیدگان خود را شناخت/
جشنواره ملی قرآن و عترت برگزیدگان خود را شناخت/

مرکز پویانمایی صبا با «آیات زندگی» روی سکوی نخست ایستاد

مشاهده ۴۸۴
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۱۴:۲۳
تعداد بازدید:484

جشنواره ملی قرآن و عترت که با محوریت موشن گرافیک به میزبانی استان لرستان برگزار گردید، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آیین اختتامیه این جشنواره که ۵ بهمن در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با حضور دکتر علیرضا معاف، معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌برگزار گردید، از میان ۱۵ اثر منتخب از سوی هیئت داوران این رویداد،۳ اثر برگزیده و یک اثر نیز به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد.

بر همین اساس مجموعه «آیات زندگی» کاری از مرکز پویانمایی صبا به تهیه کنندگی کامل حسن زاده و کارگردانی علیرضا پورشکوری شارمی موفق شد مقام نخست در جشنواره قرآن و عترت را آنِ خود کند همچنین طی برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد، با اهدای لوح از کارگردان آیات زندگی تقدیر شد.

گفتنی است موضوع و محتوای مجموعه «آیات زندگی» که با قرائت ترتیل آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد شهریار پرهیزگار و استاد عباس امام جمعه و صدای ترجمه مرحوم اسماعیل قادر پناه آغاز می‌شود براساس موضوعات متنوعی همچون امیدواری به رحمت الهی انتخاب شده که همراه با تصاویر انتزاعی و شادی آفرین به سمع و نظر مخاطبان می رسد.

همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره قرآن و عترت از ۵۰ فعال، مدیر و مربی موسسات استان لرستان نیز تقدیر به عمل آمد.

امتیاز شما