امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
«علی ضفاف اروند» بازخوانی می‌کند؛
«علی ضفاف اروند» بازخوانی می‌کند؛

نقش عشایر غیور خوزستان در پیروزی انقلاب

مشاهده ۳۹۰
۱۴۰۱/۱۱/۱۰- ۱۵:۲۸
تعداد بازدید:390

تاریخچه ایستادگی و مقاومت مردم عرب استان خوزستان در «علی ضفاف اروند» شبکه العالم، مرور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با قرار گرفتن در ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلام، رشادت های عشایر سلحشور و ولایتمدار استان خوزستان که با آگاهی و ایمان راسخ خود، زحمات زیادی را برای پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شده اند، یادآوری می‌شود.

ملا عمران العبادی، شاعر و نویسنده انقلابی و از شیوخ عرب آبادان، مهمان این برنامه است و ضمن بیان توصیفات خود از دوران انقلاب و مبارزاتش، از مجموعه سروده‌های انقلابی خود در کتاب اناشیدالثوره در وصف ایستادگی و مقاومت عشایر متدین عرب خوزستان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم اهل بیت(ع)، قرائت خواهد کرد.
در بخش دیگر، گزارشی از مضیف یکی از شیوخ عرب و بیان خاطرات و روایات سران عشایر از دوران انقلاب اسلامی ثبت شده که تقدیم بینندگان خواهد شد.
«علی ضفاف اروند» با همکاری شبکه آبادان و دفتر شبکه العالم درآبادان به تهیه کنندگی، نویسندگی و اجرای سیده فاطمه بویرده، دستیاری تهیه، حسن مانع، تدوینگری، لیلا باروتکوب، کارگردانی، نبیل حمیدانی، گزارشگری، سیده مریم بویرده، تصویربرداران سید محمدمجتبی طوهامی، حسن مانع، سیدعلی موسوی و محمدرضاحمدی اصل، 11 بهمن ساعت 16 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

امتیاز شما